Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل تابناک: «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان روز جمعه (۱۷ مرداد) در خصوص تحولات منطقه و تحولات این کشور بعد از انفجار بندر بیروت از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در آغاز سخنرانی خود گفت: قصد داشتم چهارشنبه گذشته درباره مسائل مختلفی صحبت کنم اما روز سه‌شنبه که این اتفاق فاجعه‌بار افتاد تصمیم گرفتم سخنرانی را به تاخیر بیندازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز درباره تنها یک مسئله صحبت می‌کنم و آن حادثه بزرگی است که برای لبنان رخ داده است.

سید حسن نصرالله گفت: آنچه در بیروت رخ داد فاجعه بزرگ انسانی و ملی بود. من به تمام خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گویم. از خداوند برای زخمی شدگان شفا می‌طلبم. این انفجار یک انفجار فرامنطقه‌ای و فراطایفه‌ای بود. پیامدهای این فاجعه خطرناک و بسیار بزرگ است و نتایج اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی دارد. این فاجعه به برخورد و اقدام فوق العاده در تمام سطوح نیاز دارد. در این فاجعه حضور مردمی در کنار دولت و حضور سریع هیئت‌ها و نهادهای مدنی قابل توجه بود.

او گفت: «در برابر این گونه حوادث استثنائی در تاریخ لبنان نیاز به تعامل استثنائی در سطوح روانی، سیاسی و رسانه‌ای وجود دارد». سید حسن نصرالله گفت که آنچه بعد از این حادثه جلب توجه کرد همبستگی و همکاری جمعی از فراخوان برای جمع کردن کمک و .. تا پیام‌های همدردی و همبستگی به رغم همه بحران‌های لبنان بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که این حزب و همه نیروها و کادر و تجهیزات آن در اختیار دولت است تا این بحران را پشت سر بگذارد. وی اظهار داشت که حزب‌الله آماده است در قضیه اسکان و پناه دادن به خانواده‌های بی‌پناه و تهیه مسکن جایگزین برای آن‌ها مشارکت و همکاری کند.

نصرالله اظهار داشت : نکته مطرح(در تحولات اخیر) سفر رئیس جمهور فرانسه به لبنان بود، ما نگاه مثبتی به هر سفر و کمک در این ایام داریم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: «این که برخی می‌گویند انفجار بیروت ناشی از مخارن و انبارهای موشکی حزب‌الله است، در حق ما بسیار ظلم می‌کنند. ما قاطعانه و با جدیت وجود هرگونه موشک یا مواد [منفجره] متعلق به ما در بندر بیروت چه در گذشته و چه در حال حاضر را تکذیب می‌کنیم».

وی ادعای برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها مبنی بر اینکه حزب‌الله بندر بیروت را مدیریت می‌کرد شدیداً رد کرد و گفت که ما همواره بر این موضع خودمان مبنی بر اینکه در این انفجار دخالتی نداشتیم، تأکید خواهیم کرد.

وی اظهار داشت که برخی به دنبال بهره‌برداری سیاسی از حادثه انفجار هستند ولی حزب‌الله مصر است که این شرایط و لحظات، زمان مناسبی برای حسابات سیاسی و حزبی نیست.

در حال تکمیل...

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار سید حسن نصرالله سخنرانی تحولات لبنان طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار سید حسن نصرالله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • یووال نوح هراری: نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم/ متحدان ما یکی یکی از آنچه در غزه می‌گذرد وحشت زده شده‌اند
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی