Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح بزرگ ضیافت غدیر هم زمان با فرا رسیدن عید غدیر با پخت و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در حاشیه شهر مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام اسماعیل ملایی امام جماعت مسجد ۱۴ معصوم محله پورسینای مشهد گفت: طرح بزرگ‌ضیافت غدیر به همت جمعی از فعالان فرهنگی، هیئت امنای مسجد ۱۴ معصوم و اعضای هیئت‌های مذهبی با هدف گرامی داشت عید غدیر و احیای سنت حسنه اطعام مومنین در این روز در مسجد ۱۴ معصوم شهرک شهید رجایی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح ۱۵ هزار پرس غذای گرم که به همت مردمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌های صنعتی طبخ شده است، در بین ساکنان شهرک شهید رجایی به صورت خانه به خانه توزیع می‌شود.

این امام جماعت ادامه داد: این طرح از سه سال پیش با طبخ و توزیع ۷ هزار پرس غذای گرم در شهرک شهید رجایی مشهد آغاز و امسال به همت خیران و کمک‌های مردمی با ۱۵ هزار پرس غذا ادامه می‌یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حاشیه شهر مشهد ضیافت غدیر هزار پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی بوجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آبگرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.
وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • همه آمدند/ زنجیره انسانی از گلوگاه تا رامسر در حاشیه خزر
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟