Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:35:06 GMT

اعتراف دستیار فکری؛ سپاهان سخت ترین بود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۳۳۶

اعتراف دستیار فکری؛ سپاهان سخت ترین بود

دستیار محمود فکری بر این عقیده است بازی با سپاهان سخت ترین بازی این تیم در هفته های اخیر بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در این باره می گوید: سپاهان با توجه به اینکه در ترکیب از بازیکنان خلاقی چون محبی – کی روش – حسینی و ... بهره می برد، سعی می کند در زمین حریف این بازیکنان را صاحب توپ کند و با ایده های متفاوتی که به نمایش می گذارد به خوبی به خصوص از کناره ها موقعیت ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این می طلبید که بازیکنان ما با دوندگی بی امان فضاهای حساس را پوشش دهند و پرس فردی و تیمی را در نقاط مختلف زمین به خصوص نیمه خودی به خوبی اجراء کنند که خوشبختانه در اجرای این ایده ها موفق بودیم. متاسفانه ما در جریان بازی یکی از مهره های کلیدی خود یعنی مجتبی ممشلی را از دست دادیم و این کمی ریتم بازی ما را دچار اشکال کرد. البته صادقانه می گویم در برخی از صحنه ها خوش شانس بودیم.

 

این مربی جوان که در چند سال اخیر و در تیم های تحت هدایت محمود فکری دستیار این مربی بوده ادامه می دهد:ما در 8 هفته اخیر که به نساجی آمدیم بازی آسانی را پشت سر نگذاشتیم اما دیدار با سپاهان سخت ترین دیداری بود که پشت سر گذاشتیم. واقعا به لحاظ کمیت بازیکن در شرایط سختی هستیم ولی کیفیت بالای همین نفرات اندک در این هفته ها کمک حال ما بوده است. شرایطمان طوری بوده که در بازی های اخیر بیشترین تعداد تعویضمان سه تا بوده و کلا با ۱۴_۱۵ بازیکن کار را به جلو می بریم. در بازی با سپاهان یک بازیکن امیدمان را برای اولین بار استفاده کردیم و ۳ بازیکن امید دیگر روی نیمکت داشتیم.خوشبختانه همین تعداد کم بازیکنی که داریم در بازی های اخیر با تمام وجود برای تیم زحمت کشیدند. یک سری از بازیکنان ما با توجه به فشردگی بازیها فشار زیادی را متحمل شدند و امیدوارم در بازی های آتی با همین کیفیت ظاهر شده و به سلامتی فصل را به پایان برسانند.

 

فاضلی در مور علل موفقیت های اخیر نساجی گفت: همدلی و زحمات کل مجموعه باشگاه از مالک و مدیریت و سرپرست باشگاه گرفته تا کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و پشتیبانی در کسب نتایج اخیر تاثیرگذار بوده اند. محمود فکری  در این سالها سختی ها و ناملایمت های بسیاری را تحمل کرد تا به این نقطه رسیده است. ایشان آزمون و خطای خود را در لیگ یک گذرانده و با کسب نتایج خوب حالا وارد لیگ برتر شد. در هر تیمی که بودیم صادقانه تلاش کرده و بنا به دیدگاه ایشان سعی بر این داشتیم که ابتدا بازیکنان را به بالاترین کیفیت خودشان رسانده، سپس تیمی با کیفیت داشته باشیم که در کنار هم از فوتبال لذت ببریم. به همین دلیل است که در این سالها که در کنار ایشان بودم چیزی حدود ۴۰ بازیکن از لیگ ۱ به لیگ برتر معرفی کردیم.به شخصه شاهدم محمود فکری با تکیه بر همین تجاربی که طی این سالها بدست آورده، در این چند هفته تصمیمات درستی گرفتند که نهایتا منجر به انسجام تیمی و نتایج مناسب شد.

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم