Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:18:48 GMT

تبریک سردار جلالی به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۴۰۶

تبریک سردار جلالی به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

 «امروز امر دفاع در عرصه‌های نوینی معنا و مفهوم پیدا کرده است که یکی از مهمترین آنها حوزه رسانه است.

به تعبیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز، امروز کشور در میانه جنگ اراده‌ها قرار دارد و شکستن جریان تحریم نیازمند شکستن جریان تحریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران و اهالی فرهیخته رسانه به عنوان افسران این جنگ جدید رسالت خطیری در پاسداشت دارایی‌های استراتژیک کشور در این عرصه به ویژه افکار عمومی برعهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام عرصه رسانه، روز خبرنگار را که مقارن با عید ولایت است به همه اهالی رسانه تبریک گفته و به عنوان سرباز کوچک مقام معظم رهبری در عرصه پدافند غیرعامل، از جامعه فرهیخته رسانه‌ای کشور استدعا دارم تا در دنبال کردن موضوعات این حوزه به ویژه مساله صیانت از سلامت افکار عمومی و هدایت و تنویر آن و آموزش جامعه در زمینه ارتقای آمادگی‌های عمومی و پیگیری عمل به الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل از مسئولین بخش‌های مختلف کشور، مجدانه بکوشند که این مهم پاسداری در جبهه‌های دفاع نوین و موجب ارتقاء امنیت پایدار کشور و استحکام بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تبریک روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک این روز به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، تحقق عملیات "وعده صادق" را نمایش وحدت و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست. بنابر گزارش فارس، متن پیام به شرح زیر است: شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در چارچوب یک اقدام دفاعی و مشروع به غیر از برهم زدن موازنه‌های منطقه‌ای و جهانی و تثبیت بازدارندگی، قدرت موشکی و مهندسی نظامی ایران اسلامی، بار دیگر نمایش قدرت وحدت و همدلی نیروهای مسلح بود.این اتحاد و یکدلی همان موهبتی است که دم مسیحایی معمار کبیر انقلاب به یادگار گذاشت و تدبیر و درایت جانشین خلفش، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز، به آن دوام و قوام بخشید و به نقطه امید ملت ایران و نقطه یاس دشمنان تبدیل شد. نمونه آن نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش جمهوری اسلامی است که ارتش را به یکی از بال‌های دفاعی_امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد که سهمی سترگ و راهبردی در بازدارندگی و حفاظت از تمامیت ارضی میهن عزیزمان از گزند دشمنان و بدخواهان چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در سایر بزنگاه‌های تاریخی ملت ایران ایفا نموده است.بدون شک یکی از عوامل اجرای کامل و بی‌نقص عملیات"وعده صادق" را باید در تدبیر صدور پیام تاریخی ۲۹ فروردین سال ۵۸ جستجو کرد.

تدبیری که از یک تهدید، فرصتی ساخت که همکاری، مشارکت و تعامل کم نظیر ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از ثمرات آن بود.با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب عالی، امید است ان شاء الله در ظل توجّهات حضرت بقیه الله العظم (عج) و تدابیر و اوامر فرمانده معظّم کلّ قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید.جای همه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهید علی صیاد شیرازی در "جشن تحقق وعده صادق" خالی، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896441

دیگر خبرها

  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش