Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:56:57 GMT

تولیدکنندگان فولاد مکلف به رعایت کف عرضه در بورس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۴۲۷

تولیدکنندگان فولاد مکلف به رعایت کف عرضه در بورس

کلامی گفت: تولیدکنندگان محصولات فولادی مکلف به رعایت کف عرضه تعیین شده در بورس هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شاتا کلامی دبیر ستاد تنظیم بازار، با تاکید بر ضرورت رعایت کف عرضه از سوی تولیدکنندگان فولاد تصریح کرد: هر گونه عدم رعایت کف عرضه در مورد کالاهایی، چون شمش، اسلب، میلگرد، ورق و تیرآهن از سوی کمیته ویژه تعیین شده برای پایش عمکلرد تولیدکنندگان فولاد، مورد رصد قرار می‌گیرد و عدم رعایت آن تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم ویژه‌ای در ستاد تنظیم بازار با مسئولیت رصد روزانه عملکرد واحد‌های وفولادی تشکیل شده است و این تیم گزارشی درباره وضعیت عملکرد به صورت هفتگی ارائه می‌کند.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بدیهی است عدم رعایت کف عرضه تعیین شده تخلف بوده و واحد‌های متخلف تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی به دادستانی معرفی خواهند شد.

وی از تمامی واحد‌های تولید کننده محصولات فولادی خواست نسبت به رعایت کف عرضه محصولات فولادی در بورس اقدام کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت کلامی وزارت صنعت معدن و تجارت رعایت کف عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس

هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت صبا فولاد خلیج فارس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ با حضور سهامداران، وکیل یا نماینده قانونی آنان برگزار شد.

در این نشست دکتر مهراب برزویی معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع، دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان دبیر مجمع و همچنین ناظرین مجمع، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مالی و اقتصادی شرکت صبا فولاد خلیج فارس حضور داشتند.

همچنین رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس دیگر حاضرین در این جلسه بودند.

در این نشست گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و گزارش تفسیری مدیریت، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ارائه شد.

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ، تصویب معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۳ و تفویض اختیار در خصوص تعیین پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی به هیأت مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های قانونی شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش هیأت مدیره، دیگر دستورکارهای این جلسه بود.

پایان خبر/

دیگر خبرها

  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • فرصت سوزی ممنوع! /نوآوری و خلاقیت، کلید فتح بازار‌های جهانی است
  • رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس