Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@14:04:21 GMT

پرسپولیس صفر - ذوب‌آهن صفر /گزارش لحظه به لحظه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۵۶۱

پرسپولیس صفر - ذوب‌آهن صفر /گزارش لحظه به لحظه

به گزارش پارسینه؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از دقایقی بعد در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی وارد زمین خواهند شد. در این بازی محمد نادری، محسن ربیع خواه و مهدی ترابی همچنان در ترکیب غایب خواهند بود و سرخ‌ها دوباره شاهد مدافع چپ غیرتخصصی در ترکیب خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات سرخپوشان در این بازی هم فیکس خواهد بود و امیدوار است که شمار کلین شیت هایش را به عدد ۱۱ برساند. او در دو بازی قبلی موفق به کلین شیت نشد، اما در این دیدار امیدوار است که برابر ذوب آهنی‌ها ایستادگی کند.

در خط دفاعی دوباره زوج محمدحسین کنعانی زادگان با شجاع خلیل زاده تشکیل خواهد شد و سیدجلال روی نیمکت خواهد بود. در سمت مهدی شیری مدافع راست فیکس پرسپولیس است و در سمت چپ دوباره وحید امیری نقش آفرینی خواهد کرد. این چهار نفر در قبلی هم به میدان رفتند و نمایش قابل قبولی را ارائه کردند.

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی سرخپوشان خواهد بود و کمی جلوتر از خود هافبک همیشه فیکس سرخ‌ها یعنی احمد نوراللهی را خواهد داشت. سیامک نعمتی در پست هافبک راست به میدان برگشته و بشار رسن هم در سمت چپ حضور خواهد داشت. نسبت به بازی قبلی امید عالیشاه از ترکیب بیرون رفته است.

مهدی عبدی و علی علیپور هم زوج خط حمله پرسپولیس در بازی قهرمانی هستند و باید دید که آیا علیپور شانس خود برای آقای گلی را زنده نگه خواهد داشت یا خیر؟

* پرسپولیسی‌ها روی نیمکت سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، امیر روستایی، مهدی ترابی، سعید حسین پور، محمد نادری و... را دارند.   * پرسپولیس در نیم فصل اول با سه گل حریف خود را شکست داد، اما حالا یکی از گلزنانش یعنی مهدی ترابی در ترکیب حضور ندارد.   * سرخ‌ها در صورت پیروزی با ۶۶ امتیاز به رکورد بهترین تیم برانکو ایوانکوویچ خواهند رسید.

* علی علیپور آقای گل پرسپولیس سه گل تا صدر جدول گلزنان فاصله دارد و برای آقای گلی باید در این بازی گل بزند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، علی علیپور و مهدی عبدی   ذوب آهن در شرایطی مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد. ولی آن‌ها ۲۶ امتیازی هستند و در رتبه ۱۲ ام جدو رده بندی قرار دارند و یک پیروزی می‌تواند آن‌ها را تا رتبه نهم بالا ببرد تا منتظر برگزاری بازی‌های دوشنبه باشند تا ببینند رقیبنشان چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند.

بوناچیچ برای دیدار سرنوشت ساز برابر پرسپولیس ۱۱ بازیکن زیر را انتخاب کرده است:

ترکیب ذوب‌آهن: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور.

 

خبر در حال تکمیل...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس ذوب آهن پارسی خبر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم

مهدی طارمی که تلاش دارد به ترکیب ثابت پورتو برگردد امشب در برابر فامالیسائو گل دوم پورتو را به ثمر رساند .

به گزارش مشرق، مهدی طارمی که تلاش دارد به ترکیب ثابت پورتو برگردد امشب در برابر فامالیسائو گل دوم پورتو را به ثمر رساند . این در حالی است که طارمی در نیمه دوم به زمین آمده بود.

دیگر خبرها

  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو