Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@22:52:19 GMT

پیروزى قاطع جوانان در اولین بازى تدارکاتى

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۵۹۳

پیروزى قاطع جوانان در اولین بازى تدارکاتى

تیم ملى فوتبال جوانان در نخستین بازى تدارکاتى برابر تیم بزرگسالان میلاد مهر تهران به پیروزى رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال تیم ملى فوتبال جوانان در نخستین بازى تدارکاتى با هدایت پرویز مظلومى و با ترکیب امیررضا رفیعى، علیرضا اسدآبادى، حسین شاهوردى، محمد عسگرى، مهدى خوشبخت ، یاسین سلمانى، محمدرضا شکیب خو ، حسین نخودکار ،مهدى احمدى ،مهدى هاشمى نژاد و آریا برزگر مقابل میلاد مهر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مسابقه از ساعت ١٨:٠٠ در زمین شماره یک مرکز ملى فوتبال آغاز شد و با نتیجه چهار بر یک به سود جوانان به پایان رسید.   جوانان در نیمه نخست این بازى نمایش بهترى نسبت به حریف داشتند و صاحب دو ضربه پنالتى شدند که پنالتى اول با ضربه سلمانى و واکنش دروازه بان حریف مهار شد اما حسین نخودکار در دقیقه ٤٣ دومین موقعیت پنالتى را تبدیل به گل کرد.   مظلومى در نیمه دوم بهره مند، جلالى، موسویان، سبحانى ، شریعت زاده و جنادله را وارد زمین کرد و موسویان در دقیقه ٦٦ گل دوم را به ثمر رساند. همچنین حسین نخودکار در دقیقه ٦٩ زننده سومین گل بازى بود. تیم میهمان در دقیقه ٧٢ از روى نقطه پنالتى یکى از گل هاى خورده را جبران کرد اما حسین زواره اى در دقیقه ٨٠ زننده چهارمین گل جوانان بود تا شاگردان پرویز مظلومى اولین بازى تدارکاتى را با یک پیروزى قاطع به پایان برسانند.   همچنین حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال تماشاگر دقایق پایانى این مسابقه بود.   گفتنى است اولین اردوى جوانان روز شنبه ١٨ مرداد با یک جلسه تمرین ریکاورى به پایان مى رسد و اردوى بعدى از ٢٢ مرداد آغاز خواهد شد.  

منبع: دانا

کلیدواژه: بازى تدارکاتى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال