Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:44:10 GMT

خروج هواپیمای هندی از باند فرودگاه ۳ کشته و ۳۵ زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۶۸۷

خروج هواپیمای هندی از باند فرودگاه ۳ کشته و ۳۵ زخمی بر جای گذاشت

‍‍‍‍‍‍

در پی خروج یک فروند هواپیمای مسافربری از باند فرودگاهی در جنوب این کشور، دست‌کم ۳ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری اسکای‌نیوز روز جمعه به نقل از رسانه‌های هندی گزارش داد که یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاهی در ایالت «کرالا» واقع در جنوب این کشور دچار سانحه شده و طی این سانحه دست‌کم 3 نفر از جمله یکی از خلبانان هواپیما کشته و 35 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع هندی، این هواپیما پس از فرودی ناموفق و خروج از باند به زمین برخورد کرده و دو نیم شده است.

مقامات هندی تاکنون در خصوص این حادثه اظهارنظر نکرده‌اند؛ هرچند رسانه‌های این کشور از احتمال افزایش آمار کشته‌های این حادثه خبر می‌دهند.

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,91/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند ۳ لبنان|برگزاری تظاهرات در بیروت ۴ فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است ۵ انفجار یک ساختمان ۸ طبقه در اسرائیل ۶ علت آتش سوزی در بازار «عجمان» امارات مشخص شد+فیلم ۷ سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند ۸ واکنش شمخانی به استعفای هوک؛ شاید مایک هم مجبور شود چمدان‌هایش را قبل از دونالد ببندد مهمترین اخبار بین الملل سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند موسوی: تفاوتی بین جان بولتون، برایان هوک و الیوت آبرامز نیست میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|مخالفت عون با بین‌المللی شدن تحقیقات/ نصرالله: تمام امکانات و نیروهایمان را در اختیار دولت و ملت قرار دادیم میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند اخبار هند انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود