Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جمع کثیری از زائران و مجاوران در این شب فرخنده و سراسر نور با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حرم امام هشتم حاضر شده‌اند و این جشن سعید را جشن می‌گیرند.

برنامه‌های مختلفی نیز از سوی معاونت تبلیغات اسلامی حرم منور رضوی در اماکن مختلف حرم رضوی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ویژه برنامه‌هایی نیز ویژه زائران غیرایرانی حرم رضوی اینک در صحن غدیر حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

نکته مهم در تمامی این جشن‌ها این است که زائران و مجاوران تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و خدام آستان قدس رضوی نیز به صورت مداوم مسائل ضروری بهداشتی را به مردم گوشزد می‌کنند.

همچنین نقاره‌های حرم مطهر امام هشتم(ع) با نواخته شدن خود این عید سعید را به زائران و مجاوران بشارت دادند.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی حرم رضوی حرم مطهر رضوی امام رضا عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت.

به گزارش ایرنا، برخی پرواز‌های فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پرواز‌های فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پرواز‌های فرودگاه امام راه اندازی شده و پرواز‌های خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته، اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پرواز‌ها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • شعارهای حماسی زائران در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان