Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار مراغه گفت: مراسم های هیئت‌های مذهبی مراغه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، سیدعلی موسوی عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم اظهار داشت: در کنار انتقاد انتظار از فعالان رسانه ای این است که خدمات نظام و دولت را نیز به مردم اطلاع رسانی کرده و مایه امید در جامعه شوند، رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوهای توانمند دستگاه های اجرایی بوده و مدیران را در خدمت رسانی به مردم حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی در جامعه افزود: رسانه‌های فعال در کشور و به ویژه در شهرستان مراغه با اطلاع رسانی دقیق موفق شدند فرهنگ سازی لازم را در مقابله با ویروس کرونا ایجاد کنند.

فرماندار مراغه با تاکید بر ضرورت تلاش رسانه‌ها برای مشارکت بیشتر مردم در پیشگیری از ابتلا مردم به ویروس کرونا، تصریح کرد: مهم ترین عامل پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بویژه استفاده از ماسک بوده و باید فرهنگ سازی لازم در استفاده همه مردم توسط رسانه ها و خبرنگاران در جامعه انجام شود.

هیئت‌های  مذهبی دررعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراغه پیشگام هستند

سیدعلی موسوی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی و هیئت های مذهبی در مبارزه با کرونا در این شهرستان عنوان کرد: هیئت های مذهبی و گروه های جهادی با همکاری دستگاه های اجرایی در این شهرستان فعالیت های خوبی در زمینه های مختلف ضدعفونی معابر شهری و مناطق مختلف به صورت شبانه روزی تلاش کردند و این نشان از پیشگام بودن آنها در مسیر مبارزه با این ویروس است و در ایام محرم نیز این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم های مذهبی در ایام محرم ضروری بوده و باید موارد اعلام شده توسط ستاد مرکزی مبارزه با کرونای کشور رعایت شود.

تصمیم هیئت وزیران لبنان : بازداشت تمام مسئولان بندر بیروت تا پایان تحقیقاتنماینده ولی فقیه در استان قزوین: هیئت‌های عزاداری ‌همگام با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب حرکت کنندهمایش فعالان هیئت‌های مذهبی گیلان در رشت برگزار شد

موسوی اظهار کرد: در این شرایط جامعه ما در کنار سلامت جسمانی، به معنویت و تقویت باورهای دینی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد و نباید اجازه دهیم که دشمنان از این موضوع سوء استفاده کنند.

موسوی تصریح کرد: شبکه‌های معاند شبانه‌روز القا می‌کنند که برگزاری مراسم محرم مغایر با مقوله سلامت است، در حالی که این هیئت‌های مذهبی و دوستداران اهل بیت بودند که از روزهای اول شیوع کرونا، برای پشتیبانی از مدافعان سلامت و کمک به سلامت مردم تلاش کرده‌اند.

فرماندار مراغه با اشاره به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی مراسم ماه محرم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: خوشبختانه هیئت‌های مذهبی، همراهی خوبی با مسئولان اجرایی دارند و قطعاً این هیئت‌ها که در عرصه مبارزه با کرونا و پشتیبانی از مدافعان سلامت و کمک به نیازمندان نیز پیشگام بودند، مراسم ماه محرم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند کرد.

از نقدهای سازنده خبرنگاران استقبال می‌کنیم

محمدرضا احمدی شهردار مراغه نیز در این آیین با اشاره به استقبال مجموعه شهرداری از نقدهای سازنده اظهار داشت: در کنار انتقاد انتظار از فعالان رسانه‌ای این است که خدمات نظام و دولت را نیز به مردم اطلاع‌رسانی کرده و مایه امید در جامعه شوند، رسانه‌ها می‌توانند یاری گر دستگاه‌های اجرایی بوده و مدیران را در خدمت‌رسانی به مردم حمایت کنند.

وی افزود: پروژه های مهم سردار سلیمانی در حال اجرا بوده و برای این پروژه 45 میلیارد تومان از اعتبارات داخلی شهرداری هزینه می شود.

شهردار مراغه با تاکید بر ضرورت حمایت از روزنامه ها و مطبوعات فعال در این شهرستان گفت:با تصمیم شهرداری و شورای شهر مراغه و شهرداری و روابط عمومی شهرداری باید ماهانه 200 نسخه از چاپ های انجام شده نشریات را خریداری کند.

فعالیت 30 نشریه فعال در مراغه

احمد دادرس فیاض رئیس اداره ارشاد شهر مراغه نیز در این آیین با اشاره به فعالیت فعال تر رسانه ها و مطبوعات در این شهرستان گفت: در حال حاضر در این شهرستان 30 نشریه محلی، 5 عنوان خبرگزاری، 10 نمایندگی روزنامه سراسری و 2 خبرنگار نشریه سراسری به صورت فعال و مستمر فعالیت می کنند.

دادرس فیاض در ادامه با اشاره به فعالیت خبرنگاران و نشریات در دوران کرونا در این شهرستان بیان کرد: خبرنگاران این شهرستان در زمان شیوع این بیماری تاکنون تلاش های خوبی داشته و در زمینه های مختلف اطلاع رسانی و آگاهی بخش به مردم تلاش کرده اند و عملکرد آنها قابل تقدیر است.

در این آیین از علی جعفرزاده خبرنگار تسنیم در مراغه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به عنوان جوان ترین خبرنگار شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/124/ح

R7887/P/S6,47/CT7 بیشتر بخوانید... همایش فعالان هیئت‌های مذهبی گیلان در رشت برگزار شد گزارش ویدئویی| اطعام بزرگ ۲۰ هزار نفری غدیر در خراسان شمالی؛ «عیدی متفاوت» هیئتی‌ها برای مردم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... همایش فعالان هیئت‌های مذهبی گیلان در رشت برگزار شد گزارش ویدئویی| اطعام بزرگ ۲۰ هزار نفری غدیر در خراسان شمالی؛ «عیدی متفاوت» هیئتی‌ها برای مردم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره ۳ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۴ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۵ دادستان کردکوی: نشانه‌های ارائه شده توسط خانواده "سها رضانژاد" با جسد کشف شده مطابقت دارد ۶ گزارش تصویری از مرحله نخست اهدای جهیزیه به نوعروسان جوان خوزستانی ۷ امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است ۸ ویژه برنامه‌های شب و روز عید سعید غدیر در حرم رضوی برگزار می‌شود مهمترین اخبار استانها حرم رضوی غرق در شادمانی؛ نقاره‌ها عید سعید غدیر را بشارت دادند جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد سخنگوی وزارت امور خارجه: مناطق آزاد فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با سایر کشورها است امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|مخالفت عون با بین‌المللی شدن تحقیقات/ نصرالله: تمام امکانات و نیروهایمان را در اختیار دولت و ملت قرار دادیم میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی دستگاه های اجرایی هیئت های مذهبی اطلاع رسانی ترین اخبار رسانه ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه