Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@17:20:09 GMT

۵ برگزیده مرحله دوم «عصر جدید» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۹۶۲

۵ برگزیده مرحله دوم «عصر جدید» معرفی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

برنامه تلویزیونی «عصر جدید»، عصر امروز (جمعه ۱۷ مرداد) روی آنتن شبکه سه رفت که در آن، نتیجه آرای مردمی مرحله دوم اعلام شد.
در مرحله دوم این برنامه، داوران در هر قسمت، دو اجرا را انتخاب می‌کردند، که در نهایت، انتخاب نهایی به عهده مخاطبان بود.

در قسمت اول، گروه جوانمردان با دو میلیون و ۳۵ هزار و ۶۶۶ رای، بر عرفان طهماسبی برتری یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت دوم، گروه مجاز و امیر صالحی انتخاب شده بودند که گروه مجاز توانست با دو میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۵۲ رای مردم، به مرحله بعدی راه پیدا کند.

برای قسمت سوم، رقابت بین بهاره سرگل‌زایی و گروه مثلث بود که بهاره سرگل‌زایی با دو میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۳۹ رای مردمی توانست به مرحله نیمه نهایی برود.

در قسمت چهارم، مجید معظمی و علی فریادی حضور داشتند که معظمی، خواننده گچ‌کار با دو میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۸۵ رای مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

برای قسمت پنجم هم بین گروه ضربان و پارسا سیمین‌مرام رقابت بود که مردم، گروه ضربان را با یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۱۲ رای به مرحله نیمه‌نهایی فرستادند.

در بخش دیگر این برنامه، داوران بین بازنده‌های مرحله دوم «عصر جدید» باید انتخاب می‌کردند و زنگ نجات برای آن‌ها می‌زدند.

در این مرحله، رویا نونهالی زنگ نجات را برای علی فریادی، استندآپ کمدین زد و امین حیایی هم زنگ نجات خود را برای خواننده محلی، عرفان طهماسبی نواخت.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عصر جدید گروه مجاز گچ کار داوران دو میلیون مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود