Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@02:32:13 GMT

نام‌گذاری بیش از83 هزار نفر به نام «علی» در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۰۱۹

نام‌گذاری بیش از83 هزار نفر به نام «علی» در بوشهر

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: از ابتدای تشکیل پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال، تعداد 83 هزار و 344 نفر به نام علی و القاب و ترکیب‌های آن نام گذاری شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسکندر پاسالار بعداز ظر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: از ابتدای تشکیل پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال، در استان بوشهر تعداد 83 هزار و 344 نفر مزین به نام زیبای علی و القاب و ترکیب‌های آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با تأکید بر متخلص شدن هر چه بیشتر به اخلاق علوی در سبک زندگی، بیان کرد: سال گذشته تعداد هزار و 21 نفر از نوزادان متولد شده در استان بنام علی و ترکیبات آن نام گذاری شده‌اند.

وی خواستار انتخاب نام های مناسب برگرفته از فرهنگ اسلامی ایرانی برای نوزادان توسط والدین شد و افزود: فرهنگ نام گزینی درست، برای فرزندان بسیار با اهمیت است که باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

پاسالار با بیان اینکه علاقه‌مندی مردم استان بوشهر به خاندان عصمت و طهارت سبب شده تا انتخاب نام‌های مذهبی در این استان، بالاترین فراوانی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: طی چهار ماه نخست امسال فراوانی نام علی با انتخاب 96 مورد، پس از نام محمد و حسین، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و نام امیرعلی با فراوانی 67 مورد پس از امیر حسین، درجایگاه پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر ثبت احوال ولایت نوزادان استان بوشهر ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر

اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در استان بوشهر همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی در کنار آب‌های خلیج‌ فارس به نمایش درآمد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070875 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • زیباترین جاده نخلستانی ایران در بوشهر + فیلم
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • رژه روز ارتش در بوشهر
  • رجزخوانی حماسی و غرورآفرین در رژه روز ارتش در بوشهر
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند