Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست‌و‌هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر ذوب‌آهن خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این دیدار را وحید محمدزاده در دقیقه 25 به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن (43 - امید عالیشاه)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی،‌ کمال کامیابی‌نیا (53 - سعید حسین‌پور)، مهدی عبدی (72 - گریستین اوساگونا)، مهدی شیری (72 - سیدجلال حسینی)، وحید امیری، علی علیپور و سیامک نعمتی (59 - مهدی ترابی).

ترکیب ذوب‌آهن: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر (2+90 - علیرضا چراغعلی)، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی‌مهر، ایوان مارکوویچ (68 - دارکو بیدوف)، مسعود ابراهیم‌زاده و مهدی مهدی‌پور (67 - رضا رحیمی).

داور: کوپال ناظمی

نیمه اول:

دقیقه 10: تلاش دو تیم تا به این لحظه بدون نتیجه مانده و خطری دروازه‌ها را تهدید نکرده بود.

دقیقه 15: ضدحمله تیم ذوب‌آهن با بی‌دقتی بازیکنان این تیم هدر رفت.

دقیقه 17: بشار رسن به دلیل اعتراض از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 22: پاس رو به جلوی احسان پهلوان را مدافعان پرسپولیس از مقابل دروازه‌ خودی دور کردند.

دقیقه 25: کرنر ارسالی بازیکنان ذوب‌آهن را وحید محمدزاده با ضربه سر و روی اشتباه رادوشویچ وارد دروازه سرخپوشان کرد تا ذو‌بی‌ها از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 35: فرشاد محمدی‌مهر به دلیل خطای شدید روی علیپور دومین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه 42: حملات و ارسال‌های متعدد بازیکنان پرسپولیس را مدافعان ذوب‌آهن دور کردند.

دقیقه 4+45: حرکت خوب امید عالیشاه و در ادامه ارسال دقیق احمد نوراللهی، توپ را داخل محوطه شش‌قدم به علی علیپور رساند که ضربه این بازیکن را مدافع تیم ذوب‌آهن دفع کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: کرنر ارسالی امید عالیشاه روی دروازه ذوب‌آهن را مهدی عبدی با ضربه سر و به شکلی خطرناک راهی اوت کرد.

دقیقه 56: ایوان مارکوویچ به دلیل خطا روی خلیل‌زاده از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 64: فرار علیپور پشت مدافعان ذوب‌آهن و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروزاه به بیرون رفت.

دقیقه 65: شجاع خلیل‌زاده هم از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 74: ضربه سر کریستیانو اوساگونا روی ارسال علیپور را بهزادی با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

تیم پرسپولیس که از هفته یازدهم به بعد و پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان دیگر متحمل شکستی در لیگ برتر نشده بود،‌ در این دیدار پس از 16 هفته بار دیگر طعم شکست را چشید.

تیم ذوب‌آهن با سه امتیاز این مسابقه 29 امتیازی شد و تا رتبه دهم جدول بالا آمد.

پس از این مسابقه قرار است طی مراسمی جام قهرمانی به پرسپولیس اهدا شود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس بیشتر بخوانید... بازیکن مصدوم پرسپولیس عکاس شد + عکس لیگ برتر فوتبال| شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازیکن مصدوم پرسپولیس عکاس شد + عکس لیگ برتر فوتبال| شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۲ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۳ بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ۴ حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان ۵ درخواست مجیدی از بازیکنان در تمرین امروز استقلال/ مطهری غایب بود ۶ پالوتا رسماً باشگاه رم را به گروه «فِرِدکین» فروخت ۷ ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد ۸ علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است لیگ برتر فوتبال| شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|استقبال وزیر خارجه لبنان از اظهارات رهبر مقاومت/ نصرالله: حزب‌الله هیچ چیزی در اسکله بیروت ندارد میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن ذوب آهن کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به 2765 روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال 1394 برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه 2 بر 0 شدند.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد