Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب‌آهن با غلبه بر پرسپولیس جشن قهرمانی این تیم را به کام قرمزها تلخ کرد و بقای خود را هم قطعی ساخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های پرسپولیس تهران و ‌ذوب‌آهن اصفهان در شبی که قرار بود جام قهرمانی سر‌خ‌پوشان اهدا شود با قضاوت کوپال ناظمی به مصف هم رفتند.

پرسپولیس که چند وقت قبل قهرمانی ود را قطعی کرده بود، پیروزی در این بازی را برای باشکوه‌تر کردن قهرمانی‌اش می‌خواست اما ذوب‌آهن برای بقا سخت نیازمند سه امتیاز این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساسیت بازی سبب شد نیمه اول این بازی، سوای گلی که برای ذوب‌آهن رقم خورد، موقعیت چندانی نداشته باشد و به جرات می‌گفت دروازه‌های دو تیم کمتر از انگشتان یک دست تهدید شد.

تک گل نیمه اول هم در دقیقه 25 برای ذوب‌آهن به دست آمد. ارسال زیبای قاسم حدادی‌فر از روی کرنر سمت چپ زمین را وحید محمدزاده، مدافع پیش‌تاخته ذوب‌آهن، با ضربه سر چکشی تبدیل به گل کرد. روی این گل اشتباه رادوشوویچ مشهود بود.

پرسپولیس پس از این گل کمی جلو کشید اما زور لازم برای تغییر نتیجه را نداشت و دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم فشار پرسپولیس مضاعف شد ولی موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. امید عالیشاه، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و اوساگونا تا دقیقه 75 صاحب موقعیت‌هایی شدند که از آنها استفاده نکردند و در طرف مقابل ذوب‌آهن یکی، دو بار روی ضدحملات تند و تیز صاحب موقعیت شد اما سودی از این موقعیت‌ها نبرد.

هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم پرسپولیس برای فرار از شکست بیشتر فشار می‌آورد اما سیستم تدافعی ذوب‌آهن فوق‌العاده عمل می‌کرد و اجازه نمی‌داد قرمزهای پایتخت اندوخته‌های این تیم را از بین ببرد.

در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد تا ذوب‌آهن با این پیروزی باارزش هم بقای خود در لیگ برتر را تا حدود بسیار زیادی قطعی کرده و هم جشن قهرمانی پرسپولیس را به کام قرمزها تلخ کند.

بشار رسن، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، وحید امیری (پرسپولیس) فرشاد محمدی‌مهر، ایوان مارکوویچ (‌ذوب‌آهن) نفراتی بودند که در این بازی از داور کارت زرد گرفتند.

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری (72- کریستین اوساگونا)، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (59- سعید حسین‌پور)، سیامک نعمتی (59- مهدی ترابی)، بشار رسن (43- امید عالیشاه)، علی علیپور، مهدی عبدی (72- سیدجلال حسینی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ذوب‌آهن اصفهان: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، وفا هخامنش، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی مهدی‌پور (67- رضا رحیمی)، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی (80- محمد مشایخ)، قاسم حدادی‌فر (2+90- ، احسان پهلوان، ایوان مارکوویچ (68- دارکو بیدوف)

سرمربی: لوکا بوناچیچ

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان ، در ارزیابی از وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی با تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد. ممکن است تا حدودی بازی برای پرسپولیس سخت باشد به دلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود و بازیکنان آلومینیوم انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. به هر صورت چون حذفی است و با سایر بازی‌ها فرق می‌کند، تیم‌ها باید خیلی با احتیاط و تمرکز بالا بازی کنند تا از گردونه بازی‌ها خارج نشوند.

وی افزود: بازی با آلومینیوم بازی راحتی برای پرسپولیس نیست اما این توانایی را دارد که در اراک، آلومینیوم را شکست دهد تا مدعی قهرمانی جام حذفی نیز باشد چون توانایی‌های خوبی دارد و رو به جلو حرکت می کند و هماهنگ‌تر شده است. هرچند کار سختی را پیش رو دارد اما شکست این تیم غیرممکن نیست و می‌تواند از این میدان نیز پیروز بیرون بیاید.

این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه همیشه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس در بازی خانگی بوده گفت: همیشه این طور نبوده، پرسپولیس بعضی وقت‌ها در شرایط بدی به این تیم خورده که سبب گره خوردن بازی شده است آن هم در شرایط بد پرسپولیس. در شرایط خوب پرسپولیس این تیم همیشه بازی را برده و این طور نبوده که پرسپولیس را اذیت کند.

درخشان خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و پرسپولیس قطعا بازی سختی برابر این تیم خواهد داشت. امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهد تا به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند. درست است که پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما عالی نیست؛ اشکالاتی دارد که امیدوارم تا روز بازی برطرف شود اما در مجموع پرسپولیس الان بخت زیادی برای برد دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که قصد قهرمانی دارد باید در تمام جام‌ها موفق عمل کند و تمرکزش تنها برای پیروزی در یک جام نباشد. این طور نیست که بگوییم لیگ برتر را جدی بگیرید اما برای جام حذفی برنامه نداشته باشید. فلسفه قهرمانی این است که در تمام جام‌ها موفق عمل کنی.

وی در پایان در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت: آلومینیوم تیم خوب، جوان و دونده‌ای است و انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد و مطمئنا کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد اما پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟