Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه سلماس گفت: از اهالی رسانه انتظار داریم در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های شوم دشمنان و تحکم وحدت و اتحاد بین مردم گامهای مهمتری بردارند.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطباییامروز ۱۷ مرداد در دیدار با خبرنگاران شهرستان بمناسبت روز خبرنگار، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر و روز خبرنگار گفت: حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی امروز فعالیتی تخصصی و همراه با فناوری ها و ظرافتهای خاص این حوزه است و قطعا اگر فردی بدون تخصص وارد این عرصه شود زمینه ساز مشکلاتی برای فرد و جامعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رصد تیزبینانه و عادلانه وقایع و جریانات اجتماعی فرهنگی سیاسی شهر و بیان صادقانه مشکلات جامعه بدون جانبداری و غرض ورزی همواره از رسالت های شما عزیزان در سنگر اگاهی بخشی و اطلاع رسانی است.

حجت الاسلام طباطبایی با قدردانی از تلاشهای صادقانه و مجدانه خبرنگاران در کمک به رزمایش کمک های مومنانه و یاری رساندن به اقشار ضعیف جامعه، بیان کرد: در این برهه که تمرکز دشمن بر ایجاد تفرقه بین آحاد مردم و بر هم زدن صفوف اتحاد مردم عزیزمان است، نقش و اهمیت فعالیت شما عزیزان بیش از پیش نمایان است و از اهالی رسانه انتظار داریم در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های شوم دشمنان و تحکم وحدت و اتحاد بین مردم گامهای مهمتری بردارند.

در اوصاف و کرامات امیرالمومنین حضرت علی(ع) هر چه بگوییم قطره ای از دریا نمی شود و همه وظیفه داریم تا مُبَلِّغ پیام بزرگ غدیر به نسل ها و آحاد مختلف جامعه باشیم.

رضا مسلمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس نیز در این نشست صمیمی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب خبر و رسانه سلماس گفت: روز خبرنگار یادآور سوگند به قلم است که جز راست ننگارد و با مردم و برای مردم باشد.

مسلمی افزود: بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان سلماس ۱۳ خبرنگار رسمی خانه مطبوعات استان و ۱۳ خبرنگار سایت ها و رسانه های دیگر فعال هستند و ۶ نشریه مکتوب در سطح شهرستان چاپ و به مردم ارائه می شود.

مسلمی تصریح کرد: خبرنگاران سلماس در عرصه های مختلف شهرستان خصوصا در ایام کرونا و آگاهسازی و روشنگری افکار عمومی نقش بسزایی دارند و اگر فعالیت این عزیزان نبود، سلماس در خصوص وضعیت ابتلا به این بیماری منحوس وضعیتی بسیار نامطلوب داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه حمایتهای مسئولین عزیز و افزایش روحیه نقد پذیری افکار عمومی در جامعه بتوانیم زمینه حل مشکلات جامعه رسانه و فعالیت پویای این عزیزان را فراهم آوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    محمود مظلومی  گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی در شهرستان سلماس ۸۰ درصد می باشد؛ این مقدار توزیعی  شامل سه هزار و ۱۷۹ تن کود ازته، ۹۵۹ تن کود فسفاته، دویست و ۲۸۲ تن کود پتاسه است.

وی درادامه افزود:  هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

مظلومی  گفت: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • پیام حزب اعتدال و توسعه در پی حمله ایران به اسرائیل /مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی است
  • اجتماع مردم انقلابی غرب استان تهران در حمایت از حماسه آفرینی سپاه پاسداران
  • وحدت کلمه و حمایت تمام مردم رمز موفقت عملیات وعده صادق
  • هنر و رسانه مهمترین ابزار دشمن در جنگ شناختی است
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • تاکید بر تسهیل امور مردم و تکریم آن‌ها از سوی مسئولین
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه