Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این قهرمانی مبارک هواداران و پیشکسوتان باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل ذوب آهن گفت: در نیمه اول و روی یک فرصت گل خوردیم و در نیمه دوم نیز توپ و میدان دست ما بود اما موفق نشدیم به گل برسیم. ضمن اینکه حفظ انگیزه ها برای بازی های تشریفاتی کار سختی است و این شکست را به گردن می گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این قهرمانی مبارک هواداران و پیشکسوتان باشد. ضمن اینکه از تلاش های برانکو و کالدرون هم تشکر می کنم که برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پوکر قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تردید گل محمدی چیست؟

مجید جلالی مدیرفنی فدراسیون فوتبال از جواب مثبت یحیی گل محمدی برای حضور در تیم امید ایران خبر داده است.

به گزارش مشرق، تیم امید یکی از مهجورترین تیم های تمام تاریخ فوتبال ایران است؛ تیمی ناکام همانند تیم بزرگسالان فوتبال ایران که در آسیا نمی درخشد و به المپیک راه پیدا نمی کند. شرایط تاسف بار تیم امید ما، نشان می دهد فوتبال پایه، چه وضعیت بغرنجی دارد.

هر چه هست اینکه فدراسیون فوتبال در شرایط فعلی، مجید جلالی را به عنوان رئیس کمیته فنی منصوب کرد تا سرمربی و تئوریسین این سال ها که ارتباط خوبی با چهره های فوتبال کشور دارد، مسولیت انتخاب سرمربی جدید تیم امید را بر عهده بگیرد. از مزیت های حضور مجید جلالی در فدراسیون فوتبال این است که قرار نیست در دقیقه ۹۰ برای تیم امید ایران تصمیم بگیرند؛ افراد غیرمتخصص و ناآشنا با فضای فوتبال هم در این زمینه نظر نمی دهند. به همین دلیل جلالی فرصت سوزی نکرده و برای انتخاب سرمربی تیم امید سراغ یحیی گل محمدی رفته است.

جلالی مدعی است در نخستین مذاکرات صورت گرفته و البته با بحث های زیاد، گل محمدی قانع شده که سرمربی تیم امید ایران شود؛ خبری که از سوی یحیی هنوز تایید نشده و حتی نیمچه واکنشی هم از سوی او مشاهده نمی شود. بی تردید در انجام این کار، گره ای وجود دارد که بر ما پوشیده است اما احتمالا جلالی به گل محمدی حق می دهد که در این باره، دست به عصا و محتاط عمل کند. یحیی نمی تواند همین ابتدای کار رسما اعلام کند سرمربی تیم امید خواهد شد؛ چرا که این تیم یکی از مظلوم ترین تیم های تاریخ است و یگانه مشکلش فقط انتخاب سرمربی نبوده و نیست.

مسائل و موارد فراوانی وجود دارد که یحیی را ملزم می کند از مدیران فدراسیون فوتبال بخواهد آینده کاری او را برایش تشریح کنند؛ فدراسیون برای این تیم چه برنامه ای دارد؟ پشتیبانی امیدهای فوتبال ایران چگونه انجام می شود؟ ماجرای سربازها و این معضل همیشگی، چگونه حل و فصل می شود؟ وضعیت همکاری باشگاه های با سرمربی تیم امید چگونه است؟ اردوها و بازی های تدارکاتی به چه صورت برنامه ریزی می شوند و در نهایت اینکه، قرار است این تیم برای بازی های آسیایی و المپیک بعدی، چطور و با چه امکاناتی آماده شود؟

حالا حتی اگر فرض کنیم یحیی گل محمدی به پیشنهاد مجید جلالی قطعا پاسخ مثبت دهد، این فقط آغاز یک راه پر پیچ و خم است. هم جلالی و هم گل محمدی می دانند در این بازی پرمخاطره، در نهایت یک نفر با تکرار نتایج ۵۰ سال گذشته، قربانی خواهد شد؛ او کسی نیست به جز سرمربی تیم امید و دلیل تعلل یحیی برای جواب نهایی نیز همین است که هست...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏