Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید. وحید محمدزاده در دقیقه ۲۵ موفق شد با ضربه سر دروازه تیم میزبان را باز کند.

یحیی گل محمدی پس از این شکست گفت: نیمه اول خیلی بد شروع کردیم و جریمه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخر نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و نیمه دوم بازی یک طرفه بود و ۱۱ نفره دفااع می کردند. نگه داشتن انگیزه ها برای یک بازی تشریفاتی سخت است. مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که نمی شود کارش کرد. تمایل داشتم با پیروزی جشن قهرمانی بگیریم اما نشد.

وی ادامه داد: به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم چرا که لیاقت این قهرمانی را داشتند. به همه عواملی که کمک کردند تا این تیم قهرمان شود تبریک می گویم. 

گل محمدی خاطرنشان کرد: ما تیم را کامل به زمین فرستادیم و دوست نداریم حق تیمی ضایع شود. باخت را خودم به گردن می گیرم. شاید نتوانستم آنطور که باید به بازیکنان انگیزه بدهم. نمی خواهم در مورد مسائل منفی صحبت کنم چرا که جشن مان خراب می شود. 

وی ادامه داد: خیلی ها برای این تیم زحمت کشیدند. از آقای برانکو و کالدرون هم تشکر می کنم که برای این تیم زحمت کشیدند. جایشان در این جشن خالی است. حساب کردیم دعوت کردن از این دو برای حضور در ایران یکی دو میلیارد هزینه می خواست. به نظرم دعوت از آنها کار جالبی نبود. 

کد خبر 4993315

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی والیبال ویروس کرونا فوتسال ورزش همگانی لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد ، حتی مسعودهای ده‌نمکی‌ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفت (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • (ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!
  • دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد ، حتی مسعودهای ده‌نمکی‌ (فیلم)