Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@13:51:24 GMT

شکست پرسپولیس در شب برگزاری جشن قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۱۶۵

صراط: دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. این بازی در نهایت با شکست یک بر صفر میزبان به اتمام رسید تا یحیی گل محمدی با این باخت برای اولین بار در لیگ برتر با پرسپولیس متحمل شکست شود.

قهرمان لیگ برتر با این نتیجه ۶۳ امتیازی ماند، اما شاگردان لوکا بوناچیچ ۲۹ امتیازی شده و به صورت موقت به رده دهم صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داور: کوپال ناظمی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی

اخطار: بشار رسن (۱۷)، شجاع خلیل زاده (۶۴)، امید عالیشاه (۸۵)، وحید امیری از پرسپولیس، فرشاد محمدی مهر (۳۵) و ایوان مارکوویچ (۵۷) از ذوب آهن

اخراج:

گل: وحید محمدزاده (۲۵) برای ذوب آهن

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری (۷۲- سید جلال حسینی)، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا (۵۹- سعید حسین پور)، سیامک نعمتی (۵۹- مهدی ترابی)، بشار رسن، علی علیپور و مهدی عبدی (۷۲- کریستین اوساگونا)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب ذوب آهن: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی (۸۰- محمدرضا مشایخ) قاسم حدادی فر (۱+۹۰- علیرضا چراغعلی) احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ (۶۸- دارکو بیدوف) مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور (۶۷- رضا رحیمی)

سرمربی: لوکا بوناچیچ

دقیقه ۲۵

ارسال کرنر توسط قاسم حدادی فر از سمت راست دروازه پرسپولیس با اشتباه رادو در خروج از دروازه، روی سر وحید محمدزاده نشست تا این مدافع گل اول ذوب آهن را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۷

ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی با اختلاف زیاد از بالای دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰

ارسال مهدی عبدی روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر علی علیپور همراه شد که این توپ را یوسف بهزادی روی خط دروازه جمع کرد.

دقیقه ۴۳

بشار رسن به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب پرسپولیس به امید عالیشاه داد.

دقیقه ۴+۴۵

پاس عالیشاه در موقعیتی عالی به علیپور رسید، اما مسعود ابراهیم زاده با حرکتی عالی، اجازه نداد شوت وی به سمت دروازه ذوب آهن برود.

دقیقه ۴+۴۵

ضربه مهدی عبدی به تور کنار دروازه ذوب آهن برخورد کرد.

دقیقه ۴۷

ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس با ضربه سر مهدی عبدی از کنار دروازه بهزادی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۴

شوت قاسم حدادی فر با اختلاف زیادی از کنار دروازه پرسپولیس گذشت.

دقیقه ۵۷

ضربه آکروباتیک و نمایشی عالیشاه با اختلاف زیاد از بالای دروازه ذوب آهن عبور کرد.

دقیقه ۶۳

علیپور پس از دریافت پاس ترابی با یک چرخش خوب به سمت دروازه حریف ضربه زد که این توپ به تور کنار برخورد کرد.

دقیقه ۷۴

امیری توپ را ارسال کرد، اما بهزادی با واکنشی تماشایی ضربه سر اوساگونا را از زیر طاق دروازه ذوب آهن بیرون کشید.

دقیقه ۸۰

ضربه ایستگاهی محمدی مهر را رادوشویچ با واکنشی خوب جمع کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دروازه ذوب آهن مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی و دستیاران همیشگی‌اش که از آغاز دوران مربیگری او کنارش بوده‌اند، برای موفقیت اسطوره فوتسال ایران در عرصه مربیگری وظایف جداگانه ای را بر عهده گرفته‌اند. افرادی که پس از ناکامی تیم ملی در دوره گذشته جام ملت‌ها، سوژه ای برای انتقاد از وحید شمسایی بودند. اما سرمربی تیم ملی برای دفاع از آن‌ها برابر رسانه‌ها و کارشناس‌ها سینه سپر کرد و با یاران دیرینه‌اش در مسیر مربیگری ادامه داد. کسانی که وحید شمسایی را از دوران باشگاهی تا ملی همراهی کرده‌اند و برای جامعه فوتسال نام آشنا به شمار می‌روند و سابقه بازی با پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارند.

شهاب سفال منش

شهاب سفال منش، در خانواده‌ای فوتبالی بزرگ شده و پدر او مصطفی سفال منش از دروازه‌بان‌های سال‌های دور فوتبال ایران است که سابقه همکاری با مجید جلالی در باشگاه تراکتور سازی را دارد. او به‌رغم اینکه بازیکن بزرگی نبوده، اما دارای مدرک دکتراست و مدرس بین‌المللی فوتسال محسوب می‌شود. از سفال منش به عنوان مغز متفکر وحید شمسایی یاد می‌کنند و در تیم‌های دبیری تبریز، تأسیسات دریایی تهران و هم اکنون در تیم ملی، کنار شمسایی مشغول به فعالیت بوده است. سفال‌منش در برهه‌ای، هدایت تیم ملی فوتسال لبنان را بر عهده داشت. اما هرگز به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌های مطرحی حضور نداشته است.

سیامک داداشی

بازیکن سابق تیم ملی که در پست فلنگ به میدان می‌رفت و از ملی‌پوشانی بود که انصاری فرد ( سرمربی وقت تیم ملی ) به سبک بازی او علاقه زیادی داشت. داداشی تمامی دوران مربیگری اش را به عنوان دستیار در کنار وحید شمسایی سپری کرده است و با توجه به کارنامه درخشانی که در حرفه بازیگری‌اش بر جای گذاشته، با تجربیاتش به شمسایی کمک می‌کند. داداشی بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ پیراهن تیم ملی فوتسال ایران را بر تن داشت و چهار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را با مربیگری انصاری فرد تجربه کرده است.

اصغر قهرمانی

سنگربان سابق تیم ملی که نسبت به سایر دستیاران شمسایی، شناخته شده‌تر است. قهرمانی، دوازده سال بین سال‌های 79 تا 91 درون دروازه‌ تیم‌های لیگ برتری ایستاد و افتخارات پرشماری را در عرصه بازیگری‌اش بدست آورده است. او با تیم ملی فوتسال، در جام‌ ملت‌های ۱۹۹۹ مالزی،  ۲۰۰۰ تایلند ، ۲۰۰۷ ژاپن  و ۲۰۰۸تایلند،  به عنوان قهرمانی دست یافت و یکی سنگربانان تیم ملی در جام‌های جهانی، ۲۰۰۰ گواتمالا و  ۲۰۰۸ برزیل بوده است. اصغر قهرمانی در سال ۲۰۱۰ به عنوان مربی دروازه‌بان‌‌ها در کنار حسین شمس حضور داشت و همان سال با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، به اولین افتخار مربیگری‌اش رسید.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فردا برای ایران آغاز می شود و باید دید وحید شمسایی و دستیارانش چه تدابیری برای موفقیت و کسب قهرمانی در این تورنمنت دارند.0

دیگر خبرها

  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)