Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:22:24 GMT

خبرنگاران مدیران را نقد کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۲۳۹

خبرنگاران مدیران را نقد کنند

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران بر اساس وجدان کاری خود قلم زده و مدیران را نقد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، یحیی ابراهیمی امروز و همزمان با روز خبرنگار در دیدار با تعدادی از خبرنگاران بیان داشت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و باید صداقت در گفتار و درستی در نوشتار داشته باشند تا مردم به گفته هایشان ایمان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خبرنگاران بر اساس وجدان کاری خود قلم زده و مدیران را مورد نقد بجا قرار دهند. 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات باید از ظرفیت و کارایی خبرنگاران استفاده کنند و همچنین باید دغدغه‌های خبرنگاران برطرف شود تا در کمال آرامش اطلاع‌رسانی کرده و حقایق جامعه را برای مردم بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید مطالبه‌گر باشند. متأسفانه گروه‌های سیاسی فقط به دنبال حفظ جایگاه خودشان هستند و مطالبات مردم را فراموش کرده‌اند احزاب ما متاسفانه تک نفره شده‌اند.

ابراهیمی اظهار داشت: باید مدیرانی که کارایی لازم را نداشته و ضعیف عمل می‌کنند کنار گذاشته شده و مدیرانی لایق و با تجربه و متعهد جایگزین آنها  شود.

 وی عنوان کرد: باید نقاط ضعف شهرمان را بیان کنیم و همه با هم فریاد محرومیت سلسله را سر دهیم زیرا ما بازمانده شهدا و جانبازان هستم و وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وجدان کاری جامعه گفتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

 علی سالاروند با اشاره به اضافه شدن سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان گفت: امسال یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاروند با اشاره با اینکه پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده که هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در شاداب کوه نیز به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم تا شبکه پاسگاهی استان تکمیل شود.

وی بیان کرد: لرستان هم اکنون ۱۵ پاسگاه ثابت محیط‌بانی دارد که با افتتاح سه پاسگاه خرم آباد، سلسله و الیگودرز و همچنین ساخت پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد و دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • شکوفه های بهاری در سلسله لرستان
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • شکوفه های بهاری در شهرستان سلسله - لرستان
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم