Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:34:05 GMT

دریای کاسپین دو قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۲۵۴

دریای کاسپین دو قربانی گرفت

دو نوجوان ساکن بخش لوندویل شهرستان آستارا به دلیل عدم‌آشنایی با فنون شنا در نقاط خطرآفرین آب‌های سواحل این شهرستان غرق شدند.

بخشدار بخش لوندویل شهرستان آستارا دقایقی‌پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از غرق شدن دو نوجوان ۱۴ و ۱۵ ساله در دریای کاسپین خبر داد و اظهار کرد: این حادثه، عصر امروز در نقاط خطرآفرین آب‌های سواحل لوندویل رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توحید کرم‌زاده افراد غرق‌شده را ساکن روستای چلوند از توابع بخش لوندویل شهرستان آستارا دانست و تصریح کرد: این دو نوجوان به همراه یک فرد دیگر در حال شنا در نقاط خطرآفرین بودند که به دلیل عدم‌آشنایی با فنون شنا، گرفتار امواج دریا می‌شوند که در نتیجه دو نفر فوت و یک نفر نجات پیدا می‌کند.  

بخشدار بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیان اینکه جسد یکی از فوتی‌ها هنوز پیدا نشده است، خاطرنشان کرد: جست‌و‌جو برای پیدا کردن پیکر او توسط نیروهای هیأت نجات‌غریق و غواصی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر و بومیان منطقه هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش فارس، ناجیان هیأت نجات‌غریق و غواصی شهرستان آستارا از زمان استقرار در طرح‌های سالم‌سازی سواحل این شهرستان، حدود ۳۰ نفر از شهروندان و گردشگران را از غرق شدن در آب‌های کاسپین نجات داده‌‌اند که این نخستین غریق این شهرستان در سال ۹۹ است.

انتهای پیام /۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کاسپین نوجوان دریا شنا بخش لوندویل شهرستان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • با این ورزش‌ها از مرگ زودرس نجات پیدا می‌کنید
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)