Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «کیل براون»، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه درباره انتصاب «الیوت آبرامز» به عنوان نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران توضیحاتی ارائه کرد.

براون در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «دیروز ریاست دفتر نماینده ویژه دولت در امور ایران به وظایف آبرامز اضافه شد که این به معنی به رسمیت شناختن همگرا شدن تهدیدهای ناشی از بازیگران سرکش بین‌المللی علیه ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در توئیتی دیگر نوشت: «ایران و ونزوئلا هر دو کماکان در صدر اولویت‌های وزارت خارجه و کاخ سفید قرار دارند. چندین دهه تجربه در سیاست خارجی که آبرامز با خودش آورده به پیشبرد تلاش‌های دیپلماتیک و سیاست خارجی ما کمک خواهد کرد.»

«برایان هوک» روز پنجشنبه به روزنامه نیویورک‌تایمز گفت از سمتش استعفا می‌کند. مایک پامپئو گفت که «الیوت آبرامز»، نماینده فعلی دولت آمریکا در امور ونزوئلا جایگزین او خواهد شد.

برایان هوک یکی از معدود مقام‌های آمریکایی بود که از خانه‌تکانی‌های دستگاه سیاست خارجی آمریکا در امان مانده و بعد از اخراج «رکس تیلرسون» از سمت وزیر خارجه آمریکا سمتش را حفظ کرده بود.

خروج برایان هوک از دولت در حالی صورت می‌گیرد که دولت ترامپ حتی به گفته ارشدترین مقام‌های دولت او در سیاستش در قبال ایران به اهدافش دست پیدا نکرده است. 

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا چند روز پیش در جلسه‌ای در مجلس سنا اذعان کرد که سیاست موسوم به کارزار فشار حداکثری علی‌رغم محدود کردن درآمدهای نفتی ایران به اهداف اصلی خودش دست پیدا نکرده است.

پربیننده ترین تجارت پرسود ریال و دلار در سلیمانیه ثروتمندترین فرد روسیه معرفی شد روسیه به عنوان اولین کشور واکسن کرونا را ثبت می‌کند فروش یک میلیون سهم شرکت آمازون در روزهای نخست ماه اوت/ ثروت جف بزوس در حال حاضر چقدر است؟ یک درصدی شدن با چه درآمدی ممکن است؟/ سخت‌ترین شرایط در امارات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و ونزوئلا کاخ سفید ایران و ونزوئلا کاخ سفید وزارت خارجه ونزوئلا وزارت خارجه آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.   به گزارش خبرآنلاین کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • وزیر امور خارجه آمریکا: اولویت ما کاهش تنش در منطقه است
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا