Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که برخی تیم‌های لیگ برتری در ماجرای کرونا مقابل پرسپولیس ایستاده بودند تا این تیم قهرمان نشود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی درباره برگزاری چهارمین جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: به هواداران پرسپولیس و باشگاه بزرگ‌مان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین قهرمانی خیلی سخت بود و البته خیلی مهم که توانستیم به دست بیاوریم.

وی درباره اینکه تیمش مقابل ذوب‌آهن شکست خورد و اینکه حفظ روحیه تیم قهرمان سخت است، گفت: خیلی تلاش کردیم تا جام را هفته آخر اهدا کنند، اما به دلیل نزدیک شدن به ماه محرم نشد. با این حال حفظ روحیه تیم قهرمان سخت بود. به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و باید به بازیکنان و عوامل تیم خودمان هم تبریک بگویم که قهرمانی مهمی را به دست آوردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. شاید خیلی‌ها فکر کنند قهرمان شدن آسان است، اما هر روز فشار و تنش داشتیم و منتظر خبرهای بد بودیم. مدیران قبلی هم باید بهتر عمل می‌کردند تا بازیکنان و کادر هر روز از من نپرسند که آیا کسر امتیاز می‌شود یا پنجره نقل‌وانتقالات بسته خواهد شد. به‌هرحال این تیم باید حفظ شود. این بازیکنان باید حفظ شوند و از طرفی به یحیی گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم که این قهرمانی را با تیم پرسپولیس به‌عنوان فرزند باشگاه کسب کرد.

پیروانی درباره اینکه ورزشکاران نیاز به انگیزه دارند تا بتوانند موفقیت کسب کنند، گفت: آرامش و انگیزه برای هر قهرمانی می‌تواند باعث رشد شود. آرامش باشد، انگیزه هم می‌آید. اگر از نظر ذهنی مشکل داشته باشید به هدف‌تان نمی‌رسید. به هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم ورزشگاه آزادی هم به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است. این ورزشگاه سال‌هاست شاهد جشن قهرمانی ماست.

وی درباره لغو شدن تونل قهرمانی ذوب‌آهن برای پرسپولیس پیش از شروع مسابقه اظهار داشت: قرار بود تونل بزنند. در جلسه قبل از بازی این را گفتند، اما به یک باره پشیمان شدند. برخی تیم‌ها در مسئله کرونا به دنبال این بودند روبه‌روی ما بایستند تا لیگ برگزار نشود. منظورم ذوب‌آهن نیست، اما فشار روی ما زیاد بود. ما دنبال برگزاری بازی‌ها بودیم و لیگ برگزار شد تا قهرمانی را به هواداران‌مان تقدیم کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وضعیت پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش چه شد، خاطرنشان کرد: دستیاران آقای برانکو طلب‌شان پرداخت شد و کمی از طلب برانکو را هم پرداخت کردیم. پنجره‌ها بسته نمی‌شود و کسر امتیاز هم نمی‌شود. شأن باشگاه پرسپولیس باید حفظ شود و این مسئله هم مربوط به مدیران گذشته بود.

پیروانی درباره وضعیت تست‌های کرونای تیم پرسپولیس گفت: سه روز پیش مجدداً تست دادیم و جزو باشگاه‌هایی بودیم که پروتکل‌ها را رعایت کردیم. به جز یک بازیکن و دو نفر از عوامل کنار تیم، هیچ‌کس مبتلا نشد. امیدوارم همه بیماران و مبتلایان به کرونا هم بهبود پیدا کنند.

وی درباره حضور تیم پرسپولیس در جشن قهرمانی اظهار داشت: پیراهنی است که چهار جام روی آن نقش بسته و پشت آن هم عدد چهار نوشته شده است. بچه‌ها یکی یکی می‌آیند و آخرین نفر هم سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم جام را بالای سر می‌برد. ما دوست داشتیم که با پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببریم و تلاش هم کردیم. ما همیشه برای شادی هواداران پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند که راهی تیم آنتورپ شده است گفته مدال قهرمانی او را کنار بگذارند، گفت: بیرانوند هم برای تیم ما خیلی زحمت کشید. پیراهن و مدال او محفوظ است.

گل‌محمدی و پیروانی بر سر مزار هادی نوروزی حاضر شدندگل‌محمدی: اگر بدهی‌ها را می‌دادیم، برانکو و کالدرون روی چشم ما جا داشتند/ نگه داشتن انگیزه‌ها واقعاً سخت است

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ورزشگاه آزادی پرسپولیس افشین پیروانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ورزشگاه آزادی پرسپولیس افشین پیروانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۲ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۳ درخواست مجیدی از بازیکنان در تمرین امروز استقلال/ مطهری غایب بود ۴ ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد ۵ حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان ۶ اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب‌آهن ۷ گل جهانبخش کاندیدای عنوان زیباترین گل فصل لیگ برتر انگلیس شد ۸ دوپینگ مریم هاشمی تأیید شد/ جایگاه قهرمانی ووشوی ایران تغییر نکرد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: اگر بدهی‌ها را می‌دادیم، برانکو و کالدرون روی چشم ما جا داشتند/ نگه داشتن انگیزه‌ها واقعاً سخت است لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی‌های ما عادت کرده است/ تیم‌های لیگ دنبال ایستادن روبه‌روی ما بودند بوناچیچ: از روز بد پرسپولیس استفاده کردیم و پیروز شدیم/ من موافق تونل قهرمانی برای پرسپولیس بودم مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|استقبال وزیر خارجه لبنان از اظهارات رهبر مقاومت/ نصرالله: حزب‌الله هیچ چیزی در اسکله بیروت ندارد میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی پرسپولیس افشین پیروانی ورزشگاه آزادی پرسپولیس افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افشین پیروانی ورزشگاه آزادی تبریک می گویم جشن قهرمانی گل محمدی ذوب آهن تیم ها روی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی به بهترین اتفاق ممکن در سال جدید رسیده است و تیمش با کسب دو پیروزی ارزشمند در جدال مقابل ذوب آهن در اصفهان و در ادامه فولاد خوزستان اکنون با رسیدن به 6 امتیاز کار را استارت زده است تا آنها امیدوارکننده به دنبال ادامه مسیر باشند.

سرمربی شمس آذر که به تازگی سالروز تولد خود را پشت سر گذاشته، بهترین کادوی تولدش را از شاگردانش با کسب دو پیروزی دریافت کرده است. با این حال سرمربی جاه طلب شمس آذر اتفاق بزرگتری را در ذهن دنبال می‌کند. او در شرایطی در نیم فصل اول و در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد که شاید کم تجربگی شاگردانش نقش پررنگی در این بازی داشت.

با این حال اکنون در دومین حضور شمس آذر در استادیوم آزادی و در تقابل با استقلال و تفکرات جواد نکونام او با بالاترین توان و انگیزه مسیر کامیابی در این جدال را دنبال می‌کند و به خوبی از اهمیت این بازی آگاه است. شمس آذر در بازی رفت نیز در قزوین بازی درخشانی را برابر استقلال به جا گذاشت و توانست مقابل تیمی که از قدرت تدافعی بالایی برخوردار است در نهایت دو گل به ثمر رسانده و با تساوی دو – دو کار را خاتمه دهد.

اکنون بعد از دو برد روحیه بخش در ابتدای سال جدید و دستیابی به جایگاه مناسب در جدول لیگ برتر علیرغم کسر سه امتیاز، سعید دقیقی برای تکمیل جشن تولد خود و کادوی ویژه شاگردانش، چشم به امتیاز در جدال با آبی‌پوشان دارد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • ساخت دو ورزشگاه برای معلولان در سال جدید
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • درویش: بگذارید استقلالی‌ها هرچه می‌خواهند بگویند!
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!