Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:44:22 GMT

نقد داوری پرسپولیس-ذوب آهن توسط مظفری زاده

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۳۴۱

نقد داوری پرسپولیس-ذوب آهن توسط مظفری زاده

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در مجموع می توانم بگویم تیم داوری مسابقه قضاوت بسیار خوبی داشتند

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده درباره قضاوت کوپال ناظمی و کمک هایش در بازی پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی صحبت های خود را مطرح کرد.


-در دقیقه 35 خطای محمدی مهر بر روی علیپور که موجب حمله تیم پرسپولیس شده بود به درستی با کارت زرد جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


-در دقیقه 37 بشار رسن در برخورد با مدافع ذوب آهن تعادل خودش را در محوطه جریمه از دست داد که داور به درستی دستور به ادامه بازی در این صحنه داد.

-در دقیقه 56 داور به درستی خطای بی ملاحظه مارکوویچ را بر روی شجاع خلیل زاده با کارت زرد جریمه کرد.
-در دقیقه 63 کوپال ناظمی به درستی و مطابق با قانون شجاع خلیل زاده را به خاطر خطایی که حمله موثر حریف را قطع کرده بود، با کارت زرد خودش جریمه کرد.

-در دقیقه 83 داور در اعلام خطای امید عالیشاه اشتباه کرد که با اعتراض این بازیکن همراه شد و داور به دلیل این اعتراض به او کارت زرد داد.
-در مجموع می توانم بگویم تیم داوری مسابقه قضاوت بسیار خوبی داشتند. هر دو کمک داور مسابقه و داور وسط کوپال ناظمی هماهنگی خوبی داشتند و با دوندگی زیاد و نزدیک بودن به صحنه ها و مدیریت خوب توانست قضاوت خوبی انجام دهد.

کمیته داوران سعید مظفری زاده شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران سعید مظفری زاده شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد