Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگاران آستارایی با حضور در مزار زنده یاد آرمان سیف اللهی یاد و خاطره نخستین رییس فقید ایرنا در این شهرستان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران آستارایی عصر امروز( جمعه، ۱۷ مرداد)  با حضور در مزار زنده یاد آرمان سیف اللهی رییس فقید ایرنا در این شهرستان با غبارروبی مزار، نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آرش جوهری» در این آیین یاد و خاطره زنده یاد آرمان سیف اللهی را گرامیداشت و افزود: زنده یاد سیف اللهی ایده های زیادی برای توسعه و ترقی آستارا در ذهن داشت.

 

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا افزود: با وجود گذشت سال ها از درگذشت زنده یاد سیف اللهی، همچنان طرح ها و ایده های آن مرحوم تازگی دارد.

 

جوهری گفت: زنده یاد سیف اللهی در دوران حیات خود برای اعتلای نام آستارا ، اقدامات فرهنگی موثری انجام داد و خدمات آن زنده یاد هرگز فراموش نمی شود.

 

به گزارش شبستان، مرحوم  آرمان سیف اللهی نخستین رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در بندر آستارا بود و حدود دو دهه در این دفتر مشغول فعالیت شبانه روزی بود. از او که هنگام مرگ ۴۲ سال بیشتر نداشت، یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

 

وی علاوه بر انتشار اخبار و رویدادهای مختلف از منطقه و انتشار بولتن های تخصصی تحولات دریای خزر برای ایرنا، به مدت سه سال نیز رییس دفتر خبرگزاری ایرنا در مسکو بود.

 

زنده یاد سیف اللهی در سال ۸۸ در بازگشت از ماموریت به همراه کریم نیرومند رییس فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اردبیل در منطقه منجیل در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۱۷ مرداد روز خبرنگار بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی درباره اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین‌اللهی اظهار کرد: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 846791 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم بهرام عین‌اللهی دارو اینترنت

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا