Web Analytics Made Easy - Statcounter

سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت دلیلی که رئیس جمهور این کشور به دنبال خرابکاری در رای‌گیری پستی برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری است، این است که مردم کمتری رای دهند تا شانس وی برای پیروزی افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «برنی سندرز» سناتور دموکرات  ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر به دلایل اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا علیه رای دادن پستی پرداخت

سندرز در توئیتر نوشت: «اگر همانطور که ترامپ می‌خواهد رای‌گیری پستی با تاخیر مواجه شود، مردم کمتری رای خواهند داد و اگر مردم کمتری رای دهند، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اداره پست حمایت کنید، از دموکراسی حمایت کنید.»

کمتر از 100 روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بحث برگزاری بخش بزرگی از آن به روش پستی به خصوص با توجه به موضع دولت این کشور بحث‌برانگیز شده است.

انتظار می‌رود به‌علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، میلیون‌ها آمریکایی در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) این کشور به روش پستی شرکت کنند.

گرچه رای‌گیری به روش پستی در انتخابات گذشته این کشور هم مرسوم بوده اما حجم مشارکت به این روش در انتخابات ۲۰۲۰ پرسش‌های بسیاری را از قابلیت سیستم پستی این کشور برای مواجهه با این حجم و پردازش آن تا میزان امنیت این روش و نقش آن در تعیین سرنوشت انتخابات مطرح کرده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ از مدت‌ها قبل علیه رای‌گیری پستی موضع‌گیری کرده است؛ موضعی که بسیاری آن را بی‌ربط به بحران‌هایی که دولت آمریکا با آن‌ها دست به گریبان است و جا ماندن ترامپ در نظرسنجی‌ها از «جو بایدن»  رقیب دموکراتش نمی‌دانند.

نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا باعث شده تا جو بایدن بتواند با میانگین ۸.۳ درصد در ایالت‌های محل رقابت از ترامپ پیشی بگیرد. این باعث شده بایدن حتی در ایالت‌های به طور سنتی جمهوری‌خواه از قبیل آریزونا و همچنین ایالت‌های عمدتا جمهوری‌خواه از قبیل تگزاس هم ترامپ را به چالش بکشد.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ ترامپ آمریکا انتخابات رای برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت رئیس جمهور آمریکا رای گیری پستی رای گیری پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ