Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۳۳ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۲۰ روز شنبه هجدهم مردادماه میهمان داماش گیلان است.

تا پایان هفته ۳۲، داماش گیلان و شهدای قشقایی شیراز با ۳۹ و ۳۶ امتیاز به ترتیب در مکان ۱۲ و ۱۳ جدول رده بندی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشقایی شیراز که هنوز خیال خود را از بابت بقا در لیگ دسته یک راحت نکرده با کسب یک امتیاز از این دیدار می‌تواند سال آینده را نیز در این مسابقات سپری کند هرچند که در صورت نتیجه نگرفتن نماینده فارس مقابل داماش و شکست تیم‌های رایکا بابل و سپیدرود رشت مقابل ملوان و بادران، حضور قشقایی در فصل آینده این مسابقات قطعی می‌شود.

شهدای قشقایی شیراز در هفته ۳۲ در مصاف با میهمانش آرمان گهر سیرجان با تساوی یک-یک متوقف شد و داماش گیلان با سه گل علم و ادب از پیش سقوط کرده به دسته پایینتر را از پیش رو برداشت.

حامد صادقی جو بعنوان داور بازی داماش گیلان و شهدای قشقایی تعیین شده و رحیم شاهین و حمیدرضا آذرنیاد کمک داوران این مسابقه هستند.

در دیدار رفت شهدای قشقایی شیراز با تک گل محمدجواد عباسی موفق به شکست داماش گیلان شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای قشقایی شیراز فوتبال باشگاه های کشور داماش گیلان شهدای قشقایی شیراز داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بالای سرمان نیست، حق‌مان را می‌خورند

به گزارش ورزش سه، علی نظر محمدی سرمربی تیم داماش گیلان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل چادرملو اردکان در نشست خبری حاضر شد و گفت: تیم داماش در ۲-۳ هفته گذشته با تیم های بالا نشین لیگ بازی کرده و بازی های بسیار سنگینی بود. بازی‌ای که امروز جلوی چادرملو انجام دادیم، یک بازی درگیرانه، شجاعانه، فیزیکی و جنگنده بود که با قلبشان بچه‌ها بازی کردند. باید بپذیریم که تیم داماش گیلان با ۱۹ امتیاز در رتبه هفده حضور دارد و چادرملو با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول، در آستانه صعود به لیگ برتر است و تیمی که این شرایط را دارد، با اعتماد به نفس بسیار بالا بازی می‌کند و این تیمی است که از شرایط خود در نیم فصل دوم به نحو احسن استفاده کرد. مهره های خود را تقویت کرد و ما ۲۰ روز اول بین دو نیم فصل تمرینات تعطیل بود و شرایط نامناسبی برای یارگیری بر اساس دلمان داشتیم و با اینکه کسی دخالت نکرد، ولی می‌دانید که جذب بازیکن در نیم فصل دوم مثل ابزاری است که می‌دانید منظور چیست.

او ادامه داد: ما تمام تلاشمان این بود که هشت بازیکنی که قراردادشان به ۴۰ درصد نرسیده بود را حفظ کنیم و با توجه به ارتباطاتی که داشتیم بازیکنانی را به جمعمان اضافه کنیم. این جمع باید بپذیرد که در بعضی از بازی‌ها مثل بازی با شاهین بندرعامری و مثل بازی با جم داوری چه کارهایی انجام داد که داماش نشد موفق شود. ما مربیان حق نداریم در کنفرانس درباره داوری صحبت کنیم. چون بلافاصله با واکنش کمیته انضباطی همراه می‌شویم و ما را محروم می‌کند. ولی شما دیدید که در بازی با شاهین بندرعامری دقیقه ۲، خطایی روی داریوش بخت گرفته شد که می‌توانست اخراج شود و ما ۸۸ دقیقه در وقت قانونی بازی با یک تیم ۱۰ نفره روبرو باشیم.

وی افزود: در نیمه دوم خطای ۱۰۰ درصد روی میرزاعلی گرفته نشد چون ما مدیرعامل بالا سرمان نیست، این چنین به ما اجحاف می‌شود. تمام غصه من اول به خاطر هوادار و بعد از آن برای بازیکن است. می‌شود که داور مسابقه گل ۱۰۰ درصد حسینی را آفساید می‌گیرد. قبول دارم که اشتباه داوری جزوی از فوتبال است و من هم به عنوان کادر فنی اشتباه می‌کنم و داوران هم به خصوص داوران جوان حق اشتباه دارند. اما شرایط تیم ما به گونه‌ای است که توانایی بیش از این ضربه خوردن را نداریم. ما در میانه جدول نیستیم و اشتباهاتی که برای ما می‌آید بسیار بزرگ است. یک پنالتی هم روی رضایی تبار در نیمه اول انجام شد اما داور نگرفت. با تغییر پلن بازی را برگرداندیم اما به دلیل همان فشارها باید آن فشارها را روی دوش بازیکن برداریم تا بازیکن ریلکس‌تر باشد. من در پایان بازی از بازیکن تشکر کردم نه به دلیل نتیجه، چون نه باب میل من و باب میل هیچکس نبود ولی تنها چیزی که شما، ما و بازیکنان راضی می‌کرد فقط کسب سه امتیاز بود. البته بچه‌ها جانانه جنگیدند و این جنگ را باید در بازی با خیبر انجام می‌دادیم.

نظر محمدی با تاکید بر شرایط سخت این بازی خاطرنشان کرد: من بابت بازی بعد خودم و تیمم عذرخواهی می‌کنم و شجاعتش را دارم اما شرایط نبود که این کار انجام دهم. بعضی‌ها می‌گویند وقتی که می‌بریم به کنفرانس می‌آیم اما آمدم تا بیایم بگویم امروز صدایتان را شنیدیم. بیست بار از ما حمایت کردید و پشت ما را خالی نکردی. یک بار از ما انتقاد کردی بالای سر جا دارد. دست تک تک شما را می‌بوسم که با این شرایط بد اقتصادی وقت می‌گذارید و به عضدی میاید و از تیم حمایت می‌کنید. وظیفه ماست برای شما جان بگذاریم و دیدید که گذاشتیم. امروز سعید نظر محمدی آمد چون باید کنار هر اتفاقی که نکات مثبت را ببینیم و در کنار همه نقد‌ها آن ها را ببینیم و یادآوری کنیم.

او ادامه داد: ما در تغییرات فراوان در دروازه و خط دفاع مقابل تیم دوم جدول که ۱۷ برد دارد و توجه کنید ۱۰ برد خارج از خانه دارد، دروازه تیم را بسته نگه داشتیم. اگر خداوند مقدر می‌کرد می‌توانستیم سه امتیاز را در ۱۰ دقیقه پایانی بازی بگیریم. ما الان آسیب بازی با خیبر و چادرملو را نداریم ما جایی آسیب دیدیم که دریای بابل و خوشه طلایی را نتوانستیم ببریم. مس سونگون، شاهین بندرعامری و بابل را نباید می‌باختیم و بابت این مساوی نباید خودمان را سرزنش کنیم. ما باید روزی که هوادار حمایت می‌کنه و روزی هم که نقد می‌کند آن را بپذیریم. آن روزهایی که مورد حمایت قرار می‌گیریم نباید از خود بیخود شویم و مغرور شویم. ما با این مردم زندگی می‌کنیم و این مردم در وضعیت بد معیشتی تمام عشقشان این است که تیمشان ببرد و یک هفته شاد باشند. فیلمش هم هست و من هر هفته می‌گویم که مهم این است دل مردم شهر را شاد کنی. ما یک مجموعه هستیم که بهم گره خوردیم و وقتی ببریم هوادار لذت می‌برد و خانواده ما و هواداران هم یک هفته شاد است.می‌بازیم هم غمگین هستند. تا روز پایانی و زمان سوت پایان بازی سایپا شک نداریم که داماش با اطمینان خاطر در لیگ می‌ماند. ما بازی‌های سنگین‌مان را پشت سر گذاشتیم و امروز به سمت سراشیبی رسیدیم. همه بازی‌ها سنگین است ولی به سمت پایین می‌رویم و با حمایت همین هوادار به سمت جلو می‌رویم.

دیگر خبرها

  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • مدیرعامل بالای سرمان نیست، حق‌مان را می‌خورند
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط
  • جدال بین صعود و سقوط
  • تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند