Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی امیدوار است لیگ بعد را قبل از بازی برابر عراق شروع کنیم.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد، دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی تا قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار خواهند شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، سهیل مهدی در حاشیه برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت:

در سال‌های قبل چون تماشاگر حضور داشت نمی‌توانستیم چراغ‌های استادیوم را خاموش کنیم، ولی الان فضای جدید فراهم شد تا این تجربه را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی تصریح کرد:

ما بلافاصله بعد از بازی معوقه بین استقلال و سپاهان قرعه‌کشی نیمه نهایی را انجام خواهیم داد و این مرحله را هم قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می‌کنیم. پس از آن نیز باید منتظر بمانیم تا زمان اردوی تیم ملی مشخص شود. بعد از آن تاریخ فینال جام حذفی را تعیین کنیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر خاطر نشان کرد:

ما سعی می‌کنیم مرحله نیمه نهایی را  قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار کنیم. امسال خیلی شرایط سختی داشتیم و واقعاً باشگاه‌ها کمک کردند که لیگ تمام شد. برای تعیین زمان فینال هم منتظر اردوی تیم ملی هستیم. حتی بحث تاسوعا و عاشورا حسینی هم است و همه می‌خواهند در عزاداری حضور داشته باشند و فضا برای برگزاری فینال نیست.

مهدی در مورد زمان شروع فصل آینده لیگ برتر بیان کرد:

ما سعی می‌کنیم وقتی زمان اردوی تیم ملی مشخص شد، این تصمیم را بگیریم. زمان بازی‌های تیم ملی با کامبوج، هنگ‌کنگ، عراق و بحرین مشخص است و سعی می‌کنیم لیگ بعد را قبل از بازی برابر عراق شروع کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی سهیل مهدی جام حذفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای نخستین بار تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده و مجید مرتضایی را به‌عنوان سرمربی ایرانی بالای سر خود داشت، با کامبک شگفت انگیز در بازی امروز مقابل بحرین توانست در جایگاه دوم جدول گروه D قرار بگیرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان مجید مرتضایی که جام ملت‌های آسیا را با شکست 3 بر یک مقابل ایران آغاز کردند و در دومین دیدار برابر کویت به تساوی رسیدند، در نیمه اول بازی امروز برابر بحرین ناامید شدند و با باخت 2 بر یک به رختکن رفتند.

فوتسالیست‌های افغانستان در نیمه دوم کاملا متفاوت کار کردند و توانستند با نمایش استثنایی و زدن دو گل مقابل بحرین، توانستند برتری خود را تا لحظات پایانی حفظ کنند و به پیروز 3 بر 2 برسند و از مرحله گروهی صعود کنند.

شاگردان مرتضایی توانستند با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک، در مقایسه با کویت که مثل آنها 4 امتیاز کسب کرده ولی تفاضل گل منفی 3 داشت، در رده دوم جدول گروه D قرار بگیرند و حریف تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شوند.

تیم ملی فوتسال افغانستان البته می‌تواند در بازی بعدی هم شگفتی‌سازی کند و با عبور از سد تاجیکستان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل
  • انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف