Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- زلاتان ابراهیموویچ در 38 سالگی نیز آمادگی و تاثیرگذاری بالایی دارد و عملکرد درخشانی در نیم فصل دوم فصل 20-2019 داشت.
به گزارش آریا، زلاتان ابراهیموویچ برای ماندن در میلان و بازی در تیم استفانو پیولی متقاعد شده و میلان از تمدید قرارداد این ستاره سوئدی مطمئن است. نمایندگان میلان و مینو رایولا در تلاش هستند تا کار تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ تا پایان فصل 21-2020 را نهایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم تاثیرگذار به مدت یک فصل دیگر در میلان توپ می زند.
زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی دوناروما آماده تمدید قرارداد با میلان هستند و این نشان می دهد پیشنهاد میلان برای هردو بازیکن کافی بوده است. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، پس از منتفی شدن حضور رالف رانگنیک، اکنون میلان طبق نظر پائولو مالدینی ساخته خواهد شد: تیمی ترکیب از جوانان و باتجربه ها. بر همین اساس اولویت باشگاه تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی دوناروما بود که به نظر هدف حاصل شده است.

زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی دوناروما در میلان 2021-2020
به نظر می رسد هردو بازیکن در میلان فصل آینده نقش مهمی خواهند داشت. ابراهیموویچ که در ماه اکتبر 39 ساله خواهد شد، با تمدید قرارداد یکساله روبرو شده است. ابراهیموویچ حاضر است دستمزدش را کمتر از حد معمولی دریافت کند اما طبیعتا پاداش هایی بر اساس عملکردش در قرارداد گنجانده خواهند شد.
در مورد جانلوییجی دوناروما، این سنگربان 21 ساله دیروز به همراه ابراهیموویچ به مونته کارلو رفت تا با مینو رایولا دیدار کند. نتیجه دیدار مثبت بود و دوناروما آماده است تا سال 2022 قراردادی امضا کند اما ظاهرا این قرارداد در صورتی که میلان نتواند دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، بند فسخی زیر 50 میلیون یورو خواهد داشت.
میلان می خواهد قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را برای فصل بعد تمدید کند. پس از تمدید قرارداد استفانو پیولی، میلان اکنون به دنبال حفظ بازیکنان کلیدی خود است. به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، روسونری می خواهد زلاتان ابراهیموویچ را برای فصل آینده حفظ کند و بدین منظور تمام تلاش خود را انجام خواهد داد و به زودی پیشنهادی به او ارائه خواهد کرد.

میلان به دنبال خرید ربیچ و تمدید قرارداد دوناروما
روز چهارشنبه جلسه ای بین فالی رمضانی، مدیر برنامه های آنته ربیچ و پائولو مالدینی برگزار شد تا در مورد آینده این بازیکن کروات صحبت شود. میلان می تواند قبل از اتمام قرارداد قرضی ربیچ که تا ژوئن 2021 معتبر است، او را با 25 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت خریداری کند. جلسه امروز مثبت بود و روسونری در صورتی که این رقم ثابت باقی بماند، تصمیم به خرید ربیچ خواهد گرفت (توافق روی رقم 25 میلیون یورو بین دو باشگاه به صورت شفاهی است).
میلان همچنین قرار است مذاکراتی با مینو رایولا به منظور تمدید قرارداد جانلوییجی دوناروما داشته باشد. قرارداد این دروازه بان جوان تنها تا پایان فصل آینده اعتبار دارد. علاقه میلان به لوکا یوویچ؟ رئال مادرید در حال حاضر نمی خواهد مهاجم خود را قرض بدهد و هنوز در مورد امکان فروش او نیز تصمیمی نگرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ میلان ستاره سوئدی جانلوییجی دوناروما زلاتان ابراهیموویچ تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت