Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:09:58 GMT

مهدی: فصل بسیار سختی داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۴۶۲

مهدی: فصل بسیار سختی داشتیم

«سهیل مهدی» جمعه شب در جریان مراسم قهرمانی پرسپولیس، اظهار داشت: به دلیل نبودن تماشاگران فرصتی شد تا جشن قهرمانی را با خاموش کردن نورافکن‌ها برگزار کرده و شرایط جالبی را رقم بزنیم.

مهدی در ادامه به جام حذفی اشاره کرد و ادامه داد: پس از اینکه دیدار استقلال و سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی برگزار شود، قرعه‌کشی نیمه‌نهایی را انجام خواهیم داد و دیدارهای این مرحله را نیز قبل از تاسوعا برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: سال واقعا سختی داشتیم و باید از همکاری باشگاه‌ها قدردانی کنم. در انتظار زمان آغاز اردوهای تیم ملی هستیم تا برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی تصمیم گیری کنیم.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم فصل آینده لیگ برتر را هم پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق برگزار کنیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال