Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:20:12 GMT

حدادی فر، به سان یک گلادیاتور خستگی ناپذیر

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۴۹۳

حدادی فر، به سان یک گلادیاتور خستگی ناپذیر

هافبک کهنه کار ذوبی ها، یکی از ارکان مهم پیروزی تیمش مقابل قهرمان لیگ نوزدهم بود.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن موفق شد با یک بازی حساب شده، از روز بد پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد و با غلبه بر قهرمان زودهنگام لیگ برتر، خود را از قعر جدول جدا کند.


قاسم حدادی فر کاپیتان کهنه کار و 37 ساله اصفهانی ها روز خوبی را سپری کرد و یکی از ارکان مهم برتری تیمش بر پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی فر که سال 82 به ذوبی ها پیوست، در تمام این سالها بجز دو مقطع، پیراهن ذوب آهن را بر تن کرده است و از بازیکنان وفادار در فوتبال ایران محسوب می شود.


او در دیدار با پرسپولیس علاوه بر اینکه سازنده تنها گل بازی بود، یک بار نیز با ارسال یک پاس کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گل زنی قرار داد. 81 درصد پاس های قاسم به سلامت به مقصد رسید و او 2 بار نیز شانسش را برای گلزنی امتحان کرد و به سمت دروازه رادوشوویچ شوتزنی کرد.


دوندگی و خستگی ناپذیری حدادی فر در این دیدار سخت و طاقت فرسا، باعث شد ذوب آهن دست به کار بزرگی بزند و پرسپولیسی را شکست دهد که در 15 دیدار قبلی خود در لیگ برتر، با چیزی به نام شکست غریبه بودند. او با یک ارسال دقیق، پایه گذار تک گل محمدزاده بود تا برای چهارمین بار در این فصل، پاس گل بدهد.


در شبی که پرسپولیسی ها شاید تمام حواسشان معطوف به مراسم پایان بازی بود، حدادی فر و هم تیمی هایش از این موقعیت نهایت استفاده را بردند و توانستند از تنها موقعیت جدیشان نهایت استفاده را ببرند و دروازه رادو را باز کنند تا بتوانند پس از نزدیک به 5 سال، پرسپولیس را در آزادی شکست دهند.

قاسم حدادی‌فر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قاسم حدادی فر ذوب آهن اصفهان حدادی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتامینی که کمبود آن سبب احساس خستگی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، احساس خستگی، بروز زخم‌های دهانی و همچنین افت توان ذهنی از جمله علائم کمبود ویتامین B۱۲ هستند.

بدن برای ساختن گلبول‌های قرمز خون به ویتامین B۱۲ نیاز دارد. همچنین برای حفظ سلامت سیستم عصبی و تولید DNA وجود این ویتامین ضروری است. به علاوه بدن برای تولید میلین از این ویتامین استفاده می‌کند. میلین ماده چربی است که اطراف عصب را می‌پوشاند. اما بدون وجود مقدار کافی از این ویتامین، عصب‌ها پوشش حفاظتی خود را از دست می‌دهند و فرد دچار احساس خواب رفتگی می‌شود.

همچنین از دیگر علائم کمبود ویتامین B۱۲ می‌توان به سردرد، احساس خستگی و از دست دادن اشتها اشاره کرد.

به گفته محققان، سال‌ها زمان نیاز است تا علائم کمبود ویتامین B۱۲ ظاهر شود و تشخیص آن می‌تواند پیچیده باشد.

اگر می‌خواهید جوان بمانید به این ۳ ماده غذایی لب نزنید ۵ نوشیدنی خنک‌کننده که برای بهبود سیستم گوارش باید امتحان کنید کد خبر 844822 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها سلامت ویتامین‌ خبر مهم

دیگر خبرها

  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • ویتامینی که کمبود آن سبب احساس خستگی می‌شود
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • کمبود این ویتامین سبب سردرد می‌شود
  • کمبود این ویتامین سبب سر درد می‌شود
  • کمبود این ویتامین سبب احساس خستگی می‌شود
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست