Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هم‌تیمی‌های خود را فوق‌العاده توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنم. امروز روزی است که هواداران باید خوشحال باشند و می‌توانند بیشتر شادی کنند. شاید شادی ما امروز تمام شود، چون کارهای سخت‌تری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره قهرمانی‌های متوالی سرخپوشان گفت: این چهارمین قهرمانی متوالی بود که خیلی به هواداران چسبید. امیدوارم به همین روند ادامه دهیم. کار ما بسیار سخت است، اما بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم که در بالاترین سطح بازی می‌کنند. حفظ این بازیکنان کار بسیار سختی است.

جام قهرمانی لیگ نوزدهم به پرسپولیسی‌ها اهدا شد

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سیدجلال حسینی پرسپولیس بیشتر بخوانید... سلیمانی: ناظمی دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن را به خوبی مدیریت کرد/ تنها دیداری بود که قضاوت داوران اشتباه نداشت پیام رسول‌پناه در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سلیمانی: ناظمی دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن را به خوبی مدیریت کرد/ تنها دیداری بود که قضاوت داوران اشتباه نداشت پیام رسول‌پناه در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سیدجلال حسینی پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۲ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۳ درخواست مجیدی از بازیکنان در تمرین امروز استقلال/ مطهری غایب بود ۴ ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد ۵ حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان ۶ اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب‌آهن ۷ گل جهانبخش کاندیدای عنوان زیباترین گل فصل لیگ برتر انگلیس شد ۸ حضور زنوزی در تمرین تراکتور + تصاویر مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: اگر بدهی‌ها را می‌دادیم، برانکو و کالدرون روی چشم ما جا داشتند/ نگه داشتن انگیزه‌ها واقعاً سخت است پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی‌های ما عادت کرده است/ تیم‌های لیگ دنبال ایستادن روبه‌روی ما بودند لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول مهدی: مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می‌کنیم/ برای تعیین زمان فینال منتظر اردوی تیم ملی هستیم مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|استقبال وزیر خارجه لبنان از اظهارات رهبر مقاومت/ نصرالله: حزب‌الله هیچ چیزی در اسکله بیروت ندارد میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سیدجلال حسینی پرسپولیس فوتبال سیدجلال حسینی پرسپولیس جشن قهرمانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

* در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

* در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

* پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897150

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار