Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:42:03 GMT

خسارت نیم میلیارد دلاری بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۶۳۴

خسارت نیم میلیارد دلاری بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان!

‍‍‍‍‍‍

«AMC» بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای آمریکا و جهان در طول سه ماه به دلیل تعطیلی سالن‌هایش متحمل خسارتی ۵۶۱ میلیون دلاری شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، شرکت سینماهای زنجیره‌ای «AMC» طی یک فصل به میزان 561 میلیون و 200 هزار دلار از دست داده است. ای ام سی که بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان محسوب می‌شود به خاطر بحران کرونا مجبور به تعطیلی شد و تمام کارکنانش یا اخراج شدند یا به مرخصی فرستاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«AMC» بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای آمریکا در طول سه ماه به دلیل تعطیلی سالن‌هایش متحمل خسارتی 561 میلیون دلاری شده است.

درآمد این شرکت در این فصل تنها 18 میلیون و 900 هزار بوده که نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل 98 درصد اُفت را تجربه می‌کند.

«AMC» همچنین 5.44 دلار در هر سهم خود را از دست داده است. 

این درحالی است که در دوره سال گذشته، مدتی قبل از اینکه همه‌گیری جهانی کرونا تهدیدی برای سینماها ایجاد کند، 49 میلیون دلار سود داشته است.

ویروس کرونا تجارت «AMC» را تخریب کرده و سؤالاتی در مورد قابلیت‌های مالی آن ایجاد کرده است.

این شرکت به تازگی بدهی قابل توجه خود را با مبادله اوراق قرضه بازپرداخت کرده است که به گفته خودش نقدینگی لازم برای ماندن و بقا در بحبوحه بحران بهداشت عمومی را به این شرکت داده است.

انتهای پیام/

R7536/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان بیشتر بخوانید... «دولیتل» و «درون ستاره‌ای» صدرنشین سینماهای چین شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... «دولیتل» و «درون ستاره‌ای» صدرنشین سینماهای چین شدند واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ماه چهره خلیلی درگذشت/ هنرمندی که می‌خواست فرزندش ایرانی باشد ۲ آداب و اعمال شب و روز عید غدیر ۳ خندوانه آبان پخش می‌شود ۴ سروده‌هایی در مدح حضرت علی (ع):«روزی شعار کل جهان می شود علی» ۵ حدیث غدیر| زمانی که ابلیس در ماجرای غدیر ناله سر داد ۶ آرزوی چهره مردمی تلویزیون برای دیدار با رهبر انقلاب ۷ غدیر در بیان آیت‌الله بهجت؛ چرا عید غدیر، بالاترین عید اسلام است؟ ۸ «نوسان» بورس در تلویزیون برای تازه‌واردان بازار سرمایه مهمترین اخبار فرهنگی صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند شعرخوانی احمد بابایی در محفل «همای رحمت» به مناسبت عید غدیر خم یادداشت|نگاهی دوباره به غدیر خم آداب و اعمال شب و روز عید غدیر مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|استقبال وزیر خارجه لبنان از اظهارات رهبر مقاومت/ نصرالله: حزب‌الله هیچ چیزی در اسکله بیروت ندارد میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای جهان ترین اخبار زنجیره ای بزرگ ترین عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکنام گفت: شرکت آب منطقه‌ای یزد بر حسب وظیفه از تمام ظرفیت‌های ممکن در زمان وقوع سیلاب و هشدار‌های صادر شده برای کاهش خسارت‌ها استفاده می کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای با استفاده از ظرقیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران، گروه‌های گشت و بازرسی و تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای کاهش اثرات سیلاب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و عبور ایمنی سیلاب در رودخانه‌های استان، لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده و این اقدام همچنین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری مکمل و دارو‌های گیاهی
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود