Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند به زودی نشست دوباره‌ای را با هافبک عراقی این تیم داشته باشند تا در خصوص ادامه همکاری او با سرخ‌ها مذاکراتی انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که برخی بشار رسن، هافبک عراقی سرخ‌ها، به تازگی بخشی از مطالبات خود را از مسئولان باشگاه دریافت کرده است، این احتمال دور از ذهن نیست که به زودی باب مذاکره جدیدی بین او و مسئولان باشگاه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین جلسه بین پرسپولیسی‌ها و بشار که روز چهارشنبه برگزار شد، این هافبک پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که مابقی مطالبات خود را تا پایان هفته آینده دریافت کند، آماده است با مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش مذاکره جدیدی داشته باشد.

این در حالی است که بشار در آخرین مصاحبه خود دلخوری‌اش را از پرسپولیسی‌ها مطرح کرده بود و در آن گفتگو تلویحا اعلام نموده بود تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس هافبک هافبک عراقی مسئولان باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟