Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده از شکست تیمش برابر ذوب آهن ناراحت است.

پرسپولیس تهران در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن رفت که این بازی با برتری 1 بر 0 ذوب آهن به پایان رسید.

شجاع خلیل زاده پس از پایان بازی گفت:

در این جشن قهرمانی واقعاً جای هواداران خالی بود و امیدوارم زودتر کرونا تمام شود و هواداران به ورزشگاه بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توانم بگویم چقدر خوشحالیم. باورتان نمی‌شود چقدر خوشحالیم. ما می‌خواستیم در بازی با ذوب‌آهن هم برنده باشیم، ولی نشد و شرمنده شدیم. سال خیلی سختی بود، همیشه اولین قهرمانی سخت، دومی سخت‌تر، سومی خیلی سخت‌تر و چهارمی خیلی خیلی سخت‌تر است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند