Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس برخی از بازیکنان این تیم اظهاراتی داشتند. تاریخ انتشار: 00:03 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۷۵۵

خبرگزاری میزان - پس از برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس، برخی از بازیکنان این تیم به صحبت پرداختند که گزیده از آنها را در زیر می‌خوانید:

علیپور: نقش هواداران در این قهرمانی بسیار پررنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی را به آنها تقدیم می‌کنیم. فصل بسیار سختی را سپری کردیم اما با این قهرمانی، مزد تلاش‌مان را گرفتیم. باید از این به بعد، در کنار لیگ برتر، برنامه‌ریزی خوبی برای جام حذفی داشته باشیم تا آنجا هم قهرمان شویم.

خلیل‌زاده: هواداران بدانند جای‌شان حسابی خالی بود. بدون حضور آنها، این قهرمانی یک چیزی کم داشت. تلاش می‌کنیم در سال‌های بعد هم قهرمان شویم و باز هم در کنار طرفداران خودمان، جشن بگیریم. برای ما قهرمانی عادی شده و باید بتوانیم به دنبال قهرمانی در جام حذفی و موفقیت در آسیا هم باشیم.

کامیابی‌نیا: جای هواداران حسابی خالی بود. امیدوارم بتوانیم در سال‌های آتی هم قهرمانی به دست بیاوریم و جواب محبت تلاش هواداران را بدهیم. سیدجلال هم بزرگ‌تر ما بود و توانست تیم را جمع و جور کند. امیدواریم همه این بچه‌ها در کنار هم باشند و کارمان را با قهرمانی‌های بیشتر ادامه دهیم. جای علیرضا بیرانوند هم خالی بود و باید از زحمات محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه و همه کسانی که ما را همراهی کردند، تقدیر کنیم.

سیدجلال حسینی: امروز روزی است که هواداران باید خوشحال باشند. امروز قهرمانی برای ما تمام می‌شود، چون کار‌های سخت تری داریم. خیلی این قهرمانی به هواداران چسبید و باید کارمان را ادامه بدهیم. کار سختی است بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم. حفظ بازیکنان کار دشواری است. باید باشگاه تمام تلاشش را به کار بگیرد.

بیشتر بخوانید: شکست غیرمنتظره پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن/ جشن قهرمانی با چاشنی اولین شکست در سال جدید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس جشن قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، نساجی روزهای حساسی را سپری می‌کند و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ یک است. با این حال هواداران و بازیکنان نساجی همچنان امیدوارند ورق را به سود خود برگردانند.

تمرین روز دوشنبه این تیم در سالروز درگذشت نادر دست نشان، اسطوره نساجی با در حضور رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی برگزار شد.

حضور حدادیان حال و هوای تمرین را با نشاط کرد و او در رختکن این تیم برای بازیکنان صحبت کرد و ضمن روحیه دادن به آنها برای حفظ سهمیه نساجی، به آنها وعده پاداش هم داد. صحبت‌های حدادیان برای بازیکنان انگیزشی بود و از بزرگان تیم مثل محمد عباس‌زاده خواست راه نادر دست نشان را در نساجی ادامه بدهد.

نساجی این هفته بازی حساسی برابر تراکتور دارد و آنها امیدوارند بعد از گرفتن امتیاز از سپاهان، ار تراکتور نیز امتیاز بگیرند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • صحبت های ژابی آلونسو با هواداران بایرلورکوزن پس از قهرمانی در بوندسلیگا / فیلم
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • بای آرنا شادمان از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا؛ ممنونیم کنیگ ژابی / عکس
  • اسدی: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است