Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد خودرو مینی‌بوس مسافربری و سواری پژو پارس در جاده مواصلاتی مشگین‌شهر ـ مغان حادثه آفرید.

سید محمد صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: شامگاه گذشته برخورد خودرو مینی‌بوس مسافربری و سواری پژو پارس در کیلومتر ۵۵ جاده مواصلاتی مشگین‌شهر _ مغان  حادثه آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حادثه رانندگی که علت اصلی آن انحراف به چپ پژو پارس بوده متاسفانه تعدادی از هم‌استانی‌ها کشته و تعداد دیگری نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: لازم است هم استانی‌های عزیز به سبب جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخ هنگام رانندگی در این محور مواصلاتی پر خطر با توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و با رعایت سرعت و سبقت مطمئن رانندگی کنند.

مجید غریبانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: متاسفانه در حادثه رانندگی عصر امروز در محور مواصلاتی مشگین‌شهر به مغان تعداد ۴ نفر در دم جان باختند.

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای اورژانس و جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر و با حضور ۶ آمبولانس در محل حادثه، تعداد ۱۶ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر منتقل شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان تصریح کرد: متاسفانه ۳ نفر مصدومان این حادثه وضعیت جسمانی مناسبی ندارند و و در صورت نیاز جهت ادامه درمان مصدومان با اعزام اتوبوس‌ آمبولانس، مصدومان به اردبیل منتقل خواهند شد.

گفتنی است؛ متاسفانه تصادفات رانندگی در این جاده باعث خسارات جانی و مالی شده و طی هفته گذشته تعدادی از هم استانی‌ها در این محور مواصلاتی جانشان را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس راهور استان اردبیل تصادف در جاده مشگین شهر مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۲ و ۴۳ دقیقه شامگاه شنبه، سه دستگاه خودرو دچار حادثه شدند که با توجه به شدت حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی افزود: این حادثه متأسفانه یک فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت که ۲ مصدوم بدحال توسط آمبولانس پایگاه روناس پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند و ۲ نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

کد خبر 6077320

دیگر خبرها

  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور