Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ناپولی خالی بودن ورزشگاه تیم حریف در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به نفع شاگردانش دانست و تأکید کرد تیم او یک تیم دفاعی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو در نشست خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیمش در خانه بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن مردانش به خاطر تساوی یک - یک دور رفت، محکوم به گلزنی هستند، به خبرنگاران گفت: همه ما می‌دانیم که این بازی برای ما یک بازی بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم بارسلونا چه تیمی است و می‌دانیم که برای نتیجه گرفتن مقابل این تیم باید عملکردی فوق‌العاده داشته باشیم هم از نظر فنی هم از نظر تاکتیکی.

گتوسو درباره شانس لورنزو اینسینیه برای حضور در ترکیب ناپولی برای بازی مقابل بارسلونا هم گفت: پنجشنبه او 50 درصد شانس تمرین داشت و روز بعد او صد درصد با تیم تمرین کرد. من می‌خواهم پزشکان تیم بگویند که او صد درصد شانس بازی هم دارد. اگر اینگونه نباشد در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت، اما به شیوه دیگری به ما برای انجام یک بازی خوب کمک خواهد کرد.

اینسینیه به بازی ناپولی - بارسلونا رسید/ دمبله از همراهی کاتالان‌ها بازماند

 

گتوسو با ابراز نارضایتی از اینکه خیلی‌ها تیم او را یک تیم تدافعی توصیف می‌کنند، افزود: برای مطلع شدن از وضعیت یک تیم شما باید بلد باشید آمار و داده‌ها آن را تعبیر کنید. شاید در ایتالیا مردم ما بلد نیستند این کار را انجام دهند و شاید هم شما خبرنگاران می‌خواهید لقبی که من از دوران بازیگری‌ام داشته‌ام را برجسته کنید. به‌هرحال آمارها چیز دیگری درباره تیم ما می‌گویند. اگر برخی نظم تاکتیکی یک تیم را با بازی دفاعی اشتباه می‌گیرند، این دیگر مشکل من نیست. من به‌عنوان یک مربی رویکرد کاملاً متفاوتی نسبت به رویکردم در دوران بازیگری دارم. می‌دانم که خلاص شدن از شر این برچسب تدافعی زمان می‌برد، اما مشکلی نیست.

بازی امشب ناپولی مقابل بارسلونا در ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ (به دلیل کرونا) برگزار می‌شود و گتوسو این موضوع را یک امتیاز برای تیمش تلقی می‌کند.

او گفت: فوتبال بدون تماشاگر فوتبال نیست. این تماشاگران هستند که به شما انگیزه، احساس و انرژی می‌دهند. خالی بودن ورزشگاه برای تیم میهمان خوب است و برای تیم میزبان بد، اما در هر صورت تماشاگران بخشی از دنیای فوتبال هستند. خالی بودن ورزشگاه این بار برای ما یک امتیاز کوچک است. به‌هرحال خالی بودن ورزشگاه شانس ما را در قیاس با زمانی که این ورزشگاه 90 هزار تماشاگر دارد، بیشتر می‌کند.

ناپولی از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان بارسلونا خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی جنارو گتوسو بیشتر بخوانید... ستین: ناپولی از زمان بازی رفت خیلی عوض شده است/ احتمال تغییر پست برخی از بازیکنان‌مان وجود دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ستین: ناپولی از زمان بازی رفت خیلی عوض شده است/ احتمال تغییر پست برخی از بازیکنان‌مان وجود دارد واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی جنارو گتوسو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۳ درخواست مجیدی از بازیکنان در تمرین امروز استقلال/ مطهری غایب بود ۴ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول ۵ ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد ۶ حضور زنوزی در تمرین تراکتور + تصاویر ۷ اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب‌آهن ۸ لیگ برتر فوتبال| شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: اگر بدهی‌ها را می‌دادیم، برانکو و کالدرون روی چشم ما جا داشتند/ نگه داشتن انگیزه‌ها واقعاً سخت است پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی‌های ما عادت کرده است/ تیم‌های لیگ دنبال ایستادن روبه‌روی ما بودند لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول مهدی: مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قبل از تاسوعا و عاشورا برگزار می‌کنیم/ برای تعیین زمان فینال منتظر اردوی تیم ملی هستیم مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی بدون تعارف با همتی: قیمت ارز به تدریج پایین می‌آید لبنان|اقدامات قضایی جدید درباره انفجار بیروت؛ چند مسئول دیگر بازداشت شدند حمله خمپاره‌ای به محل تجمع داعش در سامراء ایران چک جدید ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی شد+عکس سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی جنارو گتوسو لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا ناپولی جنارو گتوسو لیگ قهرمانان اروپا خالی بودن ورزشگاه یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از اوسمار ویرا پرداخت و او را یک مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای دانست. - اخبار ورزشی -

محمدرضا زادمهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان در این بازی خیلی خوب کار کردند. بچه‌ها مصمم هستند که در شش بازی آخر نتیجه بگیرند و به لغزش استقلال امید دارند. یکی از قشنگی‌های فوتبال به همین است که تا لحظه آخر هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد عملکرد خوب اوسمار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تفکر اوسمار همان تفکر گل محمدی است. خودش هم همین موضوع را عنوان کرده است. یکی از خوبی‌های شخصیت اوسمار این است که به نیکی از همکاران قبلی خود یاد کرده و خط مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند. با اضافه شدن سه بازیکن در نیم‌فصل هم تیم نشاط و شادابی خاصی پیدا کرده است. اوسمار مربی جوان، خوش‌برخورد و حرفه‌ای است. همین که الان اوسمار اینجاست انتخاب گل محمدی بوده است؛ به هر حال یحیی این مربی را به ایران آورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: استقلال حریف بزرگی است. حریف بزرگ آدم را بزرگ می‌کند. این برای فوتبال ما خوب است که تیم‌ها رقیب بزرگی داشته باشند. سرنوشت هر دو تیم دست خودشان است. استقلال اگر بازی‌ها را ببرد، قهرمان می‌شود و پرسپولیس هم باید بازی‌هایش را ببرد و منتظر لغزش استقلال باشد.

زادمهر درباره بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: من از وقتی که یادم هست بحث بر سر این است که این دو تیم خصوصی شوند. باید کارشناسی زیادی در این باره صورت بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع فوتبال و سرمایه ملی بوده و این کار هم نتیجه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید