Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از حدود ۶ ماه تعطیلی برگزار شد و دو تیم مدعی رئال مادرید و یوونتوس از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش مشرق، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بعد ۶ ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا با بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید و یوونتوس و لیون دوباره از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پپ گواردیولا در دیدار رفت موفق شده بودند با نتیجه ۲ بر یک رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست دهند و لیون نیز در خانه موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر یوونتوس را شکست دهد.

سیتیزن‌ها در دیدار برگشت هم موفق ظاهر شدند و با گل‌های رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس که هر دو گل روی اشتباهات مرگبار رافائل واران به ثمر رسید دو بر یک رئال مادرید را شکست دادند تا در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. تک گل شاگردان زیدان را بنزما به ثمر رساند.

در دیگر بازی این مرحله یوونتوس علی رغم اینکه با دبل رونالدو ۲ بر یک مقابل لیون پیروز شد اما لیون با توجه به گل زده در خانه حریف موفق به حذف بیانکونری شد. تک گل لیون را ممفیس دمپای از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیون و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی حریف یکدیگر شدند.

شنبه شب هم دو بازی آخر این مرحله برگزار می‌شود و بارسلونا که در بازی رفت در خانه ناپولی به تساوی ۱-۱ رسیده به مصاف حریف ایتالیایی می رود و بایرن مونیخ که در بازی رفت با ۳ گل پیروز شده با چلسی مصاف خواهد داد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین رئال مادرید فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی یوونتوس لیون فرانسه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است