Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:13:01 GMT

واکنش عجیب زیدان به حذف رئال برابر سیتی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۹۴۶

واکنش عجیب زیدان به حذف رئال برابر سیتی

زین الدین زیدان معتقد است تیمش شایسته حذف بود ولی باید به رئال مادرید افتخار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که از روزهای اوج خود به دور بود و کاپیتان راموس را هم در اختیار نداشت، برابر سیتی 2-1 مغلوب شد و در مجموع با شکست 4-2 در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد.

هر دو گل سیتی روی اشتباه رافا واران به ثمر رسید و تک گل رئال را هم کریم بنزما به ثمر رساند تا فصل برای کهکشانی ها به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« شکست خوردیم و طبعا ناراحتم ولی به این تیم باید افتخار کرد. باید به سیتی هم تبریک بگویم چرا که خیلی خوب بازی کردند. نباید به دنبال توجیه بود. امشب باختیم ولی مهم این است که به تیمم افتخار می کنم. امشب در زمین همه توان مان را گذاشتیم ولی در نهایت به هدف مان نرسیدیم. منچستر سیتی شایسته صعود بود. در 20 دقیقه اول زجر کشیدیم ولی در ادامه خوب کار کردیم. در نیمه دوم تا لحظه ای که سیتی گل دوم را زد، بازی خوبی ارائه دادیم.»

 

اشتباهات واران:« در یک ربع و 20 دقیقه ابتدایی عصبی بودیم و به خصوص در دفاع پراسترس کار می کردیم ولی در ادامه بهتر شدیم. به واران چیزی نگفتم. واران باید سرش را بالا بگیرد چون او و دیگر بازیکنان 95 در صد وظایف شان را عالی انجام دادند. این را به بازیکنانم در پایان مسابقه گفتم.»

 

 

 

 

نیمکت نشینی وینیسیوس:« هر کسی می تواند عقیده خود را داشته باشد. من مربی تیم هستم و در نهایت تصمیم فنی با من است. یکسری بازیکنان وارد زمین می شوند و عده دیگر خارج می شوند. امشب نوبت به بازیکنان دیگری رسید تا به میدان بروند. شاید وینیسیوس هم می توانست بازی کند. هر کسی می تواند در این زمینه اظهارنظر کند.»

 

ارزیابی فصل:« خیلی خوب بود. در لیگ قهرمانان حذف شدیم ولی در مجموع فصل خوبی بود چون قهرمان لالیگا شدیم. باید برای کارهایی که انجام دادیم خوشحال باشیم.»

  وینیسیوس جونیور رافائل وارانه زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم