Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-2 رئال مادرید را شکست داد تا برای رقبا خط و نشان بکشد.

پپ گواردیولا پس از برتری 2-1 منچسترسیتی مقابل رئال مادرید و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفتگویی با خبرنگاران داشت.

پپ گواردیولا در مصاحبه با BT Sport گفت:

احساسی فراتر از حس رضایت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پرتغال می رویم و سعی می کنیم گام بعدی را برداریم. دقیقا متوجه هستیم که از سد چه تیمی گذشته ایم.

در نیمه اول، وینگرهای ما بیش از حد به وسط زمین تمایل داشتند و این موضوع اصلا خوب نبود. در نیمه دوم به کناره ها رفتند و شرایط به مراتب بهتر شد. اشتباه از من بود که آنرا اصلاح کردم.

لیگ قهرمانان اروپا به راحتی می تواند شما را تنبیه کند. این موضوع را با توجه به تجارب خود می دانستیم. گابریل ژسوس، مرد اول منچسترسیتی در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید بود. اگر بخواهیم تیم شایسته تر را انتخاب کنیم، به نظرم منچسترسیتی بیش از رئال مادرید شایسته صعود به دور بعدی بود.

موقعیت های زیادی خلق کردیم و به گل نرسیدیم اما در عوض از روی دو اشتباه آنها موفق به گلزنی شدیم. سعی کردیم آنقدر حمله کنیم که آنها را مجبور به اشتباه کنیم. این کار مقابل تیمی چون رئال مادرید، راحت نیست.

پرس کردن از جلو همیشه شیوه بازی ماست. گاهی اوقات جواب می دهد و گاهی اوقات نه؛ فکر می کنم در این مورد مقابل رئال مادرید عملکرد خوبی داشتیم. نمی توانستیم انتظار داشته باشیم که مقابل تیمی چون رئال مادرید تا دقیقه 30 با نتیجه 4-0 جلو باشیم.

بسیار مهم است که توانستیم دو بار رئال مادرید را شکست بدهیم. فراموش نکنید زین الدین زیدان هرگز به عنوان مربی در مراحل حذفی شکست نخورده بود. در لیگ قهرمانان اروپا هستیم تا فاتح این رقابت ها شویم. تازه قدم اول بود. برای قهرمانی در این رقابت ها باید از سد تیم های بزرگی گذشت.

بازی با المپیک لیون؟ با تیم استعدادیابی منچسترسیتی صحبت کردم و آنها در مورد لیون به من هشدار دادند. 8 روز فرصت داریم تا برای آن بازی آماده شویم.

همچنین بخوانید: منچستر سیتی (4) 2-1 (2) رئال مادرید؛ رافائل واران گواردیولا را به مرحله بعد فرستاد پپ گواردیولا، زیدان را دست خالی بدرقه کرد (عکس)

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در این بازی دروازه بان رئال مادرید عملکرد درخشانی از خود چه در جریان بازی و چه در ضربات پنالتی نشان داد.

دانلود (16.9MB)

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود