Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:44:28 GMT

تلخ مثل زهر؛ عاقبت نافرجام یک جدایی بیهوده

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۹۸۷

تلخ مثل زهر؛ عاقبت نافرجام یک جدایی بیهوده

کریستیانو رونالدو و رئال مادرید هر دو در یک شب از لیگ قهرمانان حذف شدند تا بار دیگر متوجه یک حقیقت تلخ شوند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب برای رئال مادرید و هوادارانش شب تلخی بود. پس از فتح لالیگا رئال با روحیه مضاعفی به مصاف سیتی آمده بود تا شکست خانگی 1-2 بازی رفت را جبران کند اما در نهایت تاوان غیبت سرخیو راموس و دو اشتباه بچه گانه رافائل واران را پس داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل کریم بنزما نیز افاقه نکرد و کهکشانی ها برای دومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کنار رفتند.

 

 

 

 

رئال مادرید تیمی که بین سال های 2014 تا 2018 توانسته بود 4 عنوان قهرمانی چمیپونزلیگ را کسب کند و بیش ار هر چیزی این قهرمانی ها را مدیون کریستیانو رونالدو بود، پس از جدایی فوق ستاره پرتغالی در تابستان 2018 دیگر رنگ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هم ندیده است.

 

 

 

 

کهکشانی ها که 8 سال متوالی حداقل پای ثابت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بودند، با جدایی رونالدو دیگر توان رسیدن به یک چهارم نهایی را ندارند و جالب اینکه رونالدو هم پس از جدایی از رئال نتوانسته به بزرگترین هدفش یعنی کسب عناوین فردی و تیمی اروپایی دست پیدا کند.

کریستیانو امشب دو گل برای یوونتوس زد ولی تورینی ها در زمین خود با وجود برتری 2-1 برابر لیون در یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند. سال گذشته نیز یوونتوس با رونالدو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس حذف شده بود.

 

 

 

 

رونالدو با امیدهای فراوان راهی یوونتوس شد تا ثابت کند بدون پیراهن رئال هم می تواند به افتخارات بزرگ اروپایی دست پیدا کند. او که با رئال 4 بار قهرمان چمیپونزلیگ شده، 4 توپ طلا و سه کفش طلا کسب کرده، در دو سال گذشته با یوونتوس تنها توانسته فاتح سری آ شود که برای باشگاه تورینی بدون رونالدو هم اتفاقی عادی محسوب می شد.

 

 

 

 

رونالدو نه سال گذشته نه امسال نتوانست آقای گل سری آ شود و هر دو بار کفش طلا را از دست داد. او توپ طلا را هم سال 2019 به لیونل مسی باخت تا به خوبی متوجه شود که برای او دور از رئال مادرید، هوا بسیار بسیار سرد است. سال 2020 هم توپ طلایی در کار نیست و البته او با حذف یووه شانسی هم برای این جایزه پیدا نمی کرد.

 

 

 

 

این یک حقیقت مسلم است که جدایی رئال و رونالدو برای هیچ یک عاقبت خوشی نداشت. نه رئال بدون رونالدو توانسته در اروپا به تاج و تخت خود بازگردد نه رونالدو توانسته ثابت کند بدون رئال هم می تواند همان آقای چمپیونزلیگ باشد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو رئال مادرید نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی

یوسین بولت از حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.

طرفداری | یوسین بولت که چهار بار جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس را برده است، در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های ورزش ملاقاتی با جود بلینگام داشت.

برکسی پوشیده نیست که بازیکنان و هواداران منچسترسیتی هنوز از بابت باخت مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا ناراحت هستند. رویای سیتیزن‌ها برای کسب جام سه‌گانه‌ای دیگر توسط رئال مادرید که آنها را در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف کرد، نقش بر آب شد. در حالی که پپ گواردیولا و تیمش هنوز در حال التیام زخم‌های خود هستند، بوسین بولت نمک بر زخم سیتی پاشید و اعلام داشت که خوشحال است که رقیب آنها امسال موفق به کسب سه‌گانه نشد.

این دونده افسانه‌ای که هوادار باشگاه منچستریونایتد است در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های دنیای ورزش گفتگوی کوتاهی با جود بلینگام داشت. وقتی از این دونده جامائیکایی پرسیده شد که بین او و بلینگام چه صحبت‌هایی ردوبدل شد، گفت:

بلینگام به واقع نشان داده که یکی از بزرگترین ورزشکاران دنیاست و او یک بازیکن شگفت‌انگیز است. با انرژی و استعداد ویژه‌ای به رئال مادرید آمده است تا جام‌های زیادی کسب کند. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفتگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، به جود گفتم کار فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان انجام دادی. خوشحالم کردی، چون ما نمی‌توانستیم دوباره شاهد سه‌گانه دیگری از منچسترسیتی باشیم.

بیشتر بخوانید: رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید