Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:18:07 GMT

درخواستی جز اجرای مصوبات شورای عالی آب نداریم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۱۱۸

درخواستی جز اجرای مصوبات شورای عالی آب نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما درخواستی جز اینکه مصوبات شورای عالی آب عملیاتی و به نظرات کارشناسی آنها تاکید شود، نداریم بنابراین اگر مصوبه‌ای وجود دارد باید به‌دور از غوغاسالاری‌هایی که در برخی استان‌ها شاهد هستیم، عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در سیزدهمین جلسه کارگروه آب کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان اظهار کرد: کارگروه آب با هماهنگی فعالان مدنی، اساتید و مدیریت استان توانسته تصمیمات ارزشمندی گرفته و با با اتخاذ رویکرد تعاملی واحد و به دور از تنش‌های رسانه‌ای فعالیت خود را به نتیجه مطلوبی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موضوع آب را بحثی ملی دانست و افزود: اصفهان همواره در تعامل و امدادرسان دیگر استان‌ها بوده بنابراین لازم است با دوری از رویکرد تقابلی با استان‌های ذی‌نفع زاینده‌رود، تمامی اقدامات در جهت تنش‌زایی برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همراهی اجتماعی با در نظر گرفتن تمامی جوانب لازمه حل معضلات زاینده‌رود است؛ به‌طور مثال برنامه نکوداشت روز زاینده‌رود با تکیه بر جنبه‌های مردمی سعی در افزایش تعاملات میان اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری داشت که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمتر جلسه‌ای پیدا می‌شود که در میان مردم حضور یابیم و آن‌ها از دغدغه خود برای زاینده‌رود سخن نگویند.

نصراصفهانی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های جدی اصفهان موضوع زیرساخت‌های لوله‌کشی فاضلاب بود که عمر ۳۰ ساله داشت و رها کردن آن می‌توانست شهر را با مشکل مواجه کند اما در شورای شهر اعتباری برای این امر تخصیص یافت و فاضلاب اصفهان نوسازی شد؛ در زمینه طرح‌های آبرسانی نیز از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما درخواستی جز اینکه مصوبات شورای عالی آب عملیاتی و به نظرات کارشناسی آنها تاکید شود، نداریم بنابراین اگر مصوبه‌ای وجود دارد باید به‌دور از غوغاسالاری‌هایی که در برخی استان‌ها شاهد هستیم، عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اگر مجموعه استان حول محور این درخواست به حرف واحدی دست یابند به نتایج مطلوبی خواهیم رسید و در نتیجه آن مطالبه بحق مردم رفع شده و آن‌ها دلواپسی دیگری در این رابطه نخواهند داشت.

کد خبر 437708

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان زاینده رود مصوبات شورای عالی آب طرح ابرسانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان زاینده رود استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است