Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بی‌ام‌و به تازگی اتومبیل iNext را برای انجام آزمایش‌های اولیه به خیابان‌ها آورده و استتار زیادی را بر آن اعمال کرده بود. در این حین یکی از عکاسان جاسوس توانست از مراسم محرمانه شرکت بی‌ام‌و تصویربرداری کند و آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جذاب‌ترین نکات در رابطه با تصاویر منتشر شده نمایش واضح از بخش‌های مختلف اتومبیل، به خصوص قسمت جلویی آن است.

خودروی iNext با دریچه‌های هوای عمودی همانند شکل کلیه انسان به بازار جهانی عرضه خواهد شد. این دریچه‌ها از بالا تقریبا به کاپوت چسبیده‌اند و تا لبه پایینی سپر ادامه دارند. تصاویر منتشر شده به اندازه‌ای جزئیات را به نمایش می‌گذارند که انگار شرکت بی‌ام‌و نمایشی کوچک را اجرا کرده است. انتظار می‌رود این اتومبیل یک نمونه بازسازی شده الکتریکی از مدل جدید Series 4 باشد.

بیشتر بخوانید

اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد سبک طراحی بی‌ام‌و

مابقی مشخصات ظاهری بخش جلویی این اتومبیل با زبان معماری و زیباسازی جدید شرکت بی‌ام‌و همخوانی دارد. این زبان شکلی مکعب گونه با گوشه‌های زاویه‌دار را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. دریچه‌های هوای ثانویه نیز در کناره‌های سپر قرار دارند که با استتار زیاد پوشانده شده‌اند. چراغ‌های جلویی اتومبیل نیز بخش مذکور را با طراحی خلاقانه زینت بخشیده‌اند.

قرار گیری این چراغ‌ها در زیر کاپوت و هم‌سطحی آن با دریچه‌های هوای مرکزی زیبایی زیادی را به این خودرو می‌آورد که به میزان قابل توجه‌ای چشم‌نواز است. تصاویری از این اتومبیل به هنگام روشن بودن چراغ‌های عقب نیز منتشر شده است که میزان کمی از نور آن توانسته موفق به عبور از استتار سخت‌گیرانه بی‌ام‌و شود.

با این وجود مشخص است که شرکت بی‌ام‌و سعی دارد طراحی جدیدی برای چراغ‌های خود در نظر بگیرد. همچنین براساس گزارش‌های به دست آمده، خودروی iNext شکلی متفاوت از تزئین سپر عقب را دارد که سبک جدیدی از بی‌ام‌و را به خریداران ارائه می‌دهد. این اتومبیل همچنین از چرخ‌هایی بهره می‌برد که تا به حال بر روی هیچ یک از اتومبیل‌های بی‌ام‌و قرار نگرفته بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت بی ام و اتومبیل بی ام و خودروی بی ام و شرکت بی ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • (ویدئو) تصاویری دیده نشده از اولین موشک بالستیک ضد رادار ایران
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از اولین موشک بالستیک ضد رادار ایران
  • اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی