Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:18:32 GMT

پوستر طرح «تابستانه کتاب ۹۹» طراحی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۱۹۰

پوستر طرح «تابستانه کتاب ۹۹» طراحی شد

پوستر «طرح تابستانه کتاب ۹۹» متناسب با شعار (کتاب بخوانیم ایمن بمانیم) طراحی شده ‌است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن برای حفظ سلامت تن، بار دیگر کتاب این همنشین دلنشین به یاری جسم و روح‌مان آمده و مونس و همدم روزهای خانه‌نشینی‌مان شده است. در این شرایط، دومین طرح فروش کتاب در سال ۹۹ با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» در حال شروع و اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستر «طرح تابستانه کتاب» متناسب با شعار (کتاب بخوانیم ایمن بمانیم) طراحی شده است. در این پوستر استفاده از عناصری مانند رنگ، خط، بافت، اسلیمی، کتاب، ماسک و…، همگی در ترکیب باهم برای تبیین این شعار به کار رفته‌اند.

کتاب به‌عنوان منبع آگاهی و جریان فرهنگ‌ساز مانعی ایمن در برابر مشکلات اجتماعی و ناملایمات است و طرح پوستر نشان دهنده تلفیق دو محافظ جسم و روح (کتاب باز در حال خوانده شدن و ماسک) است که نیازهای این روزهایمان را به تصویر کشیده است.

زمینه اسلیمی به کار رفته در این طرح را می‌توان به همان جریان فرهنگ‌سازی و شکوفایی تشبیه کرد و رنگ‌های گرم کتاب نشان از تابستان دارد. بافت خاکستری در زمینه، برای نشان دادن گذر از روزهای سخت قرنطینه و بیماری است.

گفتنی است، هدف از طراحی پوستر «طرح تابستانه کتاب» تشویق و ترغیب کسانی است که می‌خواهند اوقات خود را در دوران قرنطینه و خانه‌نشینی با مطالعه پُرکنند و ماندن در خانه را با کتاب سپری کنند.

طرح «تابستانه کتاب ۹۹» با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸ مرداد تا ۳۰ مردادماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب طرح تابستانه کتاب کتاب بخوانیم ایمن بمانیم تابستانه کتاب کتاب بخوانیم ایمن بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟