Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@12:59:23 GMT

افزایش شمار جان باختگان هواپیمای هند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۲۳۲

شمار جان باختگان حادثه هواپیمای خطوط هوایی هند به ۲۰ تن رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این هواپیما شامگاه جمعه هنگام فرود در فرودگاه بین المللی کالیکات در ایالت کرالا دچار حادثه شد. هواپیمای ایر ایندیا با ۱۹۱ مسافر از دوبی عازم هند بود. به گفته برخی منابع، هواپیما پس از انحراف و خروج از باند فرودگاه به دو تکه تقسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار زیادی از مسافران زخمی شده‌اند که حال برخی از آنان وخیم است. برچسب ها: افزایش ، کشته ، هواپیما ، هند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افزایش کشته هواپیما هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود

 جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند مبالغ بلیت های باطل شده پروازهای شنبه و یکشنبه را کامل بازگردانند گفت: طبق حقوق مسافری باید تمامی شرکت‌های هواپیمایی مبالغ بلیت‌های باطل شده را ظرف ۷۲ ساعت به مسافران کامل بازگردانند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به‌تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به‌دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌ها اخطار داده است.

یازرلو با اشاره به شرایط رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به‌دلیل بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های کشور، اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته و گزارشات واصله، از ابتدای بازگشایی فرودگاه‌های کشور و رفع محدودیت‌های وضع شده با کمال تأسف برخی از شرکت‌های هواپیمایی، چارتر کنندگان پرواز، دفاتر فروش بلیت و سایت‌های فروش آنلاین به قصد انتفاع مالی بیشتر از شرایط غیر مترقبه به وجود آمده و بدون توجه به رعایت حقوق مسافران، رویه و مقررات تغییر یا ابطال غیر داوطلبانه بلیت، مغایر با اهداف بخشنامه صادره‌ی این سازمان در تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه، با طرح ایرادات یا فرضیات مختلف از رسیدگی شایسته به امور مسافران خودداری کرده‌اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  اظهار کرد: همچنین با اخذ جرائم و دریافت مابه‌التفاوت کلاس پروازی و غیره از مسافران، ضمن ضرر مالی به مسافران، موجب نارضایتی عمومی شده‌اند.

وی  بابیان اینکه  سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها که اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، عدم تخصیص جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پروازها به مسافران جدید اخطار می دهد گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به‌دقت رصد و به‌هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه‌های تهران) ارجاع خواهد  شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • (اینفوگرافیک) مقایسه‌ی بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تمدید شد
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • دردسر جدید با پرونده جدید برای بویینگ آمریکا