Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@18:28:11 GMT

هشدار دریایی در محدوده آب‌های هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۴۲۷۸

هشدار دریایی در محدوده آب‌های هرمزگان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرده از تردد شناور‌های سبک و صیادی بویژه در دریای عمان وتنگه هرمز جدا خودداری شود.

همچنین با توجه به افزایش قابل توجه ارتفاع امواج در شرق دریای عمان توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌های تجاری نیز صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل هواشناسی هرمزگان همچنین افزایش ابرناکی در دریای عمان و تنگه هرمز و احتمال رگبار باران و رعدوبرق در مناطق شرقی دریای عمان پیش بینی کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار هرمزگان هواشناسی هشدار دریایی دریای مواج طرح ترافیک 99 کنکور 99 انفجار بیروت حزب کتائب لبنان محمود صارمی روز خبرنگار دریای عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور با اشاره به تداوم ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا، بارش‌ها در برخی از نقاط استان گذرا و موقتی رخ خواهد داد.

وی گفت: در این مدت با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی خودداری شود.

سی سی پور گفت: دریا در بعدازظهر امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی، نسبتاً مواج خواهد بود و بیشینه سرعت باد تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر خواهد رسید و توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا شرایط خلیج فارس و تنگه هرمز برای تردد‌های دریایی مساعد پیش بینی می‌شود و دریای عمان با وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی تا جمعه متلاطم و نسبتاً مواج خواهد بود.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابر، آسمان بتدریج با افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • جزییات نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • آرامش در دریای خزر
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • آرامش امواج در دریای خزر