Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه جریان تحریف به موازات خط تحریم حرکت می‌کند و باید در کنار خط تحریم با خط تحریف هم مبارزه و مقابله کرد، گفت: این جریان به دنبال این است که بستری برای جریان تحریم در کشور فراهم کند. این جریان تلاش می‌کند واقعیات کشور دیده نشود و مسائل کشور غیر واقعی و دروغین جلوه‌گری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 08:00 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۲۰۳ سید نظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره اهداف تحریم‌سازان و تحریف‌گران واقعیات کشور گفت: نکته‌ای که مقام معظم رهبری درباره تحریم‌سازان و تحریف‌گران واقعیات کشور مطرح کردند یک نکته دقیق و کارشناسی شده است. این مسئله مورد اذعان بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران داخلی و خارجی بود.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» با اشاره به رویکرد و خوی جریان تحریف اظهار داشت: این جریان به دنبال این است که بستری برای جریان تحریم در کشور فراهم کند. این جریان تلاش می‌کند واقعیات کشور دیده نشود و  مسائل کشور غیر واقعی و دروغین جلوه‌گری کند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین جریان تحریف می‌کوشد تا امید جوانان کشور را به ناامیدی و یاس بکشاند و همواره اذعان کند که فضای کشور، فضای بن بست است و اصلا راه حل جز ابراز بندگی، بردگی و کوتاه آمدن در برابر آمریکایی‌ها وجود ندارد.

موسوی بابیان اینکه جریان تحریف دنبال این است که بگوید مردم در جمهوری اسلامی ناامید شده‌اند و ایران به انزوای کامل رسیده است، تصریح کرد: این جریان تلاش دارد تا اذعان کند ایران هیچ راهی برای برون رفت از مشکلاتش ندارد.

وی با بیان اینکه جریان تحریف می‌کوشد تا بگوید ایران در دایره مرز‌های خود محصور شده است، تأکید کرد: ایران جریان تلاش دارد تا عنوان کند ایران هیچ امکانی جز سرسپردگی به غرب ندارد لذا این مجموع حرکتی است که جریان تحریف بر عهده گرفته و می‌کوشد آن را عملیاتی کند.

به رغم همه تحریم‌ها و تهدید‌ها امور کلی کشور در جریان است عضو کمیسیون «اصل نود» مجلس با بیان اینکه به رغم همه تحریم‌ها و تهدید‌ها امور کلی کشور در جریان است، اظهارداشت: البته ما مشکلات متعددی داریم و مردم مشکلات اقتصادی داشته و در مضیقه هستند و این موارد را نفی نمی‌کنیم اما باید دانست امور  کشور علی رغم همه مشکلات برپاست و سر جای خود قرار دارد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر در کنار تحریم‌ها، فشار‌ها، دشمنی‌های، عدم فروش نفت و همچنین اپیدمی کرونا مسائل به طور کلی در کشور مدیریت می‌شود و شیرازه امور سر جای خود قرار دارد لذا دشمنان به دنبال این هستند که این موارد را تحریف کنند و قصد دارند بگویند که خیر چنین چیزی نیست.

این نماینده مجلس گفت: متأسفانه برخی در داخل هم به دنبال ارائه چنین تصویری هستند؛ این افراد می‌کوشند تا از طریق نامه‌نگاری‌ها و سیاه‌نمایی‌ها به برخی موضوعات دامن بزنند و جالب اینکه این افراد همان کسانی هستند که بعضاً در درون سیستم اجرایی کشور حضور داشته و یا متصل به سیستم اجرایی کشوربوده اند لذا همین‌ها به جای اینکه کاری برای مردم انجام دهند، مسئولیت ناپذیرانه در حال ضربه زدن به امید مردم هستند.

عضو کمیسیون «اصل نود» مجلس گفت:‌ این افراد می‌کوشند چنین القا کنند که اگر ما وارد مذاکره نشویم و اگر همه چیزمان را تسلیم نکنیم و کوتاه نیاییم ، دیگر هیچ راهی نخواهیم داشت لذا این جریان تحریف به موازات خط تحریم حرکت می‌کند و  ما باید در کنار خط تحریم با خط تحریف هم مبارزه و مقابله کنیم.

کسانی که کشور را ۷ الی ۸ سال معطل آمریکا و اروپا کردند و سعی کردند همه اقتصاد کشور راشرطی کنند وی با بیان اینکه باید مواظب خط تحریف بود، بیان داشت: باید به این مضوع پرداخت و در مقابل آن ایستاد به ویژه آن بخش‌هایی که خودشان در میان وضع موجود هستند؛ کسانی که کشور را ۷ الی ۸ سال معطل آمریکا و اروپا کردند و سعی کردند همه اقتصاد کشور راشرطی کنند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری پادزهر عبور از تحریم‌ها را تکیه بر توان داخل می‌دانند، گفت: برخی آقایان اجازه ظهور ظرفیت‌های داخلی را نمی‌دهند و از طرف دیگر هم مداوم از مشکلات تحریم حرف می‌زنند لذا این خود فضای تحریف است. این جریان مدام نق می‌زنند که باید پای میز مذاکره برویم.   بیشتر بخوانید: نماینده اراک: تحریف‌گران واقعیات کشور و تحریم‌سازان دو لبه یک قیچی هستند انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم جریان تحریف واقعیات کشور جریان تلاش تحریم ها خط تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از بلندترین آبشار ایران در شمال کشور (فیلم)

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خروش آبشار تونل کوهرنگ بعد از بارش شدید برف (فیلم) آبشار زیبایی که باران اخیر در قشم درست کرد (فیلم) عظمت آبشار تونل کوهرنگ پس از بارش شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • انجام ۵۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی طی ۱۲ روز گذشته
  • نامه نگاری پروانه فروهر و مصدق به مناسبت سال نو
  • نمایی از هوای مه آلود جاده موران به گرمی در یک روز بهاری + فیلم
  • نمایی از بلندترین آبشار ایران در شمال کشور (فیلم)
  • ظرفیت مغفول مانده سنگ‌های تزئینی در کشور
  • رسانه‌ها مانع سیاه‌نمایی آب‌گرفتگی‌ در خوزستان شوند
  • نامه نگاری پروانه فروهر و مصدق به مناسبت سال نو + عکس
  • مشکل فروش پوشاک تولید داخل را در بازار کشور برطرف کنید
  • نامه نگاری پروانه فروهر و دکتر مصدق به مناسبت سال نو (عکس)