Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان دشت آزادگان گفت: با وقوع سیل سال گذشته و تخریب قسمت هایی از دایک مرزی هورالعظیم با پیگیری های صورت گرفته نسبت به ترمیم کامل قسمتهای آسیب دیده اقدام شد. تاریخ انتشار: 08:02 - 18 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۸۵۶ حجت الاسلام و المسلمین پیوند در گفت وگو با میزان از ترمیم کامل قسمتهای آسیب دیده دایک مرزی هورالعظیم با پیگیری های مستمر دادگستری شهرستان دشت آزادگان خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    دادستان دشت آزادگان در ادامه افزود: پس از وقوع سیل سال گذشته  قسمت‌هایی از دایک مرزی تخریب شد که با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته توسط دادگستری شهرستان نسبت به ترمیم کامل قسمت‌های آسیب دیده اقدام شد و از خروج و هدر رفت آب به خارج از کشور ممانعت بعمل آمد.   وی یکی از دلایل اصلی عدم ترمیم به موقع دایک مرزی را کم کاری مسوولان مربوطه دانست و بیان کرد: در خصوص موضوع قبلا پرونده قضایی تشکیل شده است.   بیشتر بخوانید: ۴ شکارچی متخلف منطقه میشداغ دشت آزادگان دستگیر شدند

انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرونده قضایی دشت آزادگان دایک مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود «غرغر خان» به باغ شادونه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

گفتنی است در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد