Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی رئیس، دبیر و اعضای کمیته فرهنگ و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

در حکم جهان بین خطاب به عزیز نجف‌پور آمده است: نظر به توسعه روزافزون فضای مجازی و تاثیرات شگرف ان بر فرهنگ و ضرورت نگاه عالمانه و همه جانبه به این موضوع و تصرف در این فضا در جهت اهداف فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه تمدن ساز و تمهید نقش آفرینی و شبکه سازی دانشگاهیان عزیز با هدف قوی شدن در فضای مجازی، جنابعالی را که آراسته به زیور تعهد و تخصص هستید و در این عرصه موثرید، به عنوان مشاور معاون و رییس کمیته فرهنگ و فضای مجازی منصوب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد حسین انتظاری، مهدی اسلامی، محمدحسین کاشی، ابراهیم خرم نژاد، مصطفی حیدرزاده، محمدامین حاجی هاشمی، احسان کیانخواه، محمدحسین ساعی، محمدصادق نصراللهی، محمدلسانی و سعید گلستانی را به عنوان اعضای حقیقی و سیدکاظم یکانی و علی رجبی را به عنوان اعضای حقوقی کمیته فرهنگ و فضای مجازی منصوب می کنم.

انشالله حضور این عزیزان که از چهره های متعهد و متخصص و موثر در عرصه فضای مجازی هستند منشا خیرات و برکات باشد.

هم چنین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این حکم، علی رجبی مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران را به عنوان دبیر کمیته فرهنگ و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

انتهای پیام /

167 / 167 کمیته فرهنگ و فضای مجازی فرزاد جهان بین علی رجبی عزیز نجف پور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کمیته فرهنگ و فضای مجازی فرزاد جهان بین علی رجبی کمیته فرهنگ و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس