Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دکتر آبتین حیدرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت: اصناف، پاساژ‌ها و اماکن عمومی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پس از یک بار تذکر پلمپ می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها افزود: در حال حاضر ۴ شهر لنگرود، آستارا، لاهیجان و رشت در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به زحمات کادر درمانی در مبارزه با کرونا تصریح کرد: در زمان کنونی بیش از ۳۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که در صورت بی توجهی مردم به رعایت اصول بهداشتی ممکن است این آمار در پاییز چند برابر شود.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود